Global Summit WPI: Αναλύοντας τη δυναμική ενός networked model

Ολοκληρώθηκε την Πέμπτη, 12 Οκτωβρίου το Global Summit του WPI (Worldwide Partners, Inc.), διεθνούς δικτύου ανεξάρτητων εταιρειών marketing, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα σε συνδιοργάνωση της Interweave, η οποία αποτελεί τον μοναδικό local partner του δικτύου.

Τα μέλη του δικτύου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, και την τελευταία μέρα του summit, μια σειρά ομιλιών ξεκινώντας από τον John Harris, President

& CEO, Worldwide Partners, ο οποίος εστίασε στους στόχος και τις στρατηγικές του δικτύου για το μέλλον. Όπως ανέφερε, οι πελάτες των agencies ζητούν απλοποίηση και ενοποίηση.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η καλύτερη «απάντηση» σε αυτό το αίτημα δεν είναι ένα full service model αλλά μάλλον ένα networked model, το οποίο μπορούν να σχηματίσουν τα μέλη του WPI. Χρειάζεται επιστροφή στη σύνδεση, στην αναζήτηση του μέλους του δικτύου που μπορεί να παρέχει με ποιότητα τη ζητούμενη υπηρεσία.

Ακολούθησε η ομιλία του Jon Evans, Chief Customer Officer, System 1 Group, ο οποίος εστίασε στη δημιουργικότητα και στη χρήση των συναισθημάτων στη διαφήμιση. Ανέφερε ότι το industry χρειάζεται marketers που να μπορούν να δημιουργούν με αυτοπεποίθηση. Επίσης, μίλησε για το πώς τα συναισθήματα του κοινού «μεταφράζονται» σε αποτελέσματα για τα brands.

Ανάφερε χαρακτηριστικά ότι όσο πιο χαρούμενους κάνει ένα brand τους πελάτες του, τόσο πιθανότερο είναι να προχωρήσουν σε μια αγορά. Μια σκέψη προφανής, που ωστόσο λησμονείται. Επίσης, τα θετικά συναισθήματα μπορούν να προσελκύσουν αποτελεσματικότερα την προσοχή του κοινού.

Οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν επίσης το πάνελ των Hugh Boyle, Founder, WPI agency Doable, Tracy Hitchcock, COO, WPI agency Stoltz Group, και Christopher Kenna, CEO of Brand Advance Group για την προσέγγιση των ανεξάρτητων agencies σε θέματα DEIB. Σημειώθηκε ότι κάθε agency χρειάζεται να ορίσει τι αντιμετωπίζει ως διαφορετικότητα και πώς μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες του να την προσεγγίσουν.

Καταλήγοντας, η Tracy Hitchcock ανάφερε ότι χρειάζεται τώρα, περισσότερο από ποτέ, να δούμε τον καθένα ως άνθρωπο, πέρα από φύλο, φυλή, σεξουαλικό προσανατολισμό, κλπ.

Keywords
Τυχαία Θέματα