H Google βάζει το ΑΙ στην πλατφόρμα ζήτησης για CTV

Η Google συνεργάζεται στενά με media partners, συμπεριλαμβανομένων των Paramount, Warner Bros. Discovery και NBCUniversal, και αναπτύσσει εργαλείο generative AI το οποίο μπορεί να δημιουργεί κοινά-στόχους για καμπάνιες αλλά και να διαχειριστεί τη διαφημιστική δαπάνη.

Την περασμένη Δευτέρα, η Google

παρουσίασε τα νέα εργαλεία ad tech στην πλατφόρμα ζήτησης Display και Video 360 (DV360), η οποία πλέον παρέχει περισσότερες επιλογές για τον προγραμματισμό αγορών διαφήμισης σε άλλα connected TV inventory. Το DV360 της Google έχει επίσης πρόσβαση στο διαφημιστικό inventory του YouTube.

Η Google υποστήριξε ότι τα brands και τα agencies θα μπορούν να προχωρήσουν σε «άμεσες συμφωνίες» με τις NBCUniversal, Disney, Paramount και Warner Bros. Discovery, μία μέθοδο αγοράς που αξιοποιούν ήδη οι διαφημιζόμενοι για το inventory του YouTube.

«Η άνοδος του programmatic advertising πρόσφερε αποτελεσματικότητα στο media buying, αλλά ήρθε η ώρα να εξελιχθεί ακόμα περισσότερο», δήλωσε η Kristen O’Hara, VP of agency, platforms & client solutions, Google, συμπληρώνοντας ότι ζητούμενο των marketers και των media agencies τους είναι μια πιο απλή και εύχρηστη εμπειρία DSP.

(Πηγή: AdΑge)

Keywords
Τυχαία Θέματα