H Ogilvy σε συνεργασία με τη ZeniΘ και τον Παναθηναϊκό

Η performance ομάδα της Ogilvy σχεδίασε για λογαριασμό της ZeniΘ τη digital στρατηγική για τον μεγάλο διαγωνισμό με τον Παναθηναϊκό. Το αφήγημα της ιδέας πλαισιώθηκε με μια ολιστική digital επικοινωνία, η οποία απευθύνονταν σε πελάτες και μη, με στόχο η ZeniΘ να προσφέρει την ευκαιρία σε έναν νικητή να ταξιδέψει στο Βελιγράδι για να δει την ομάδα του από κοντά.

Στο πλαίσιο αυτό, το τμήμα Marketing

της ZeniΘ σε συνεργασία με την αρμόδια ομάδα της Ogilvy, κλήθηκε να δημιουργήσει πλάνο επικοινωνίας, το οποίο χωρίστηκε σε φάσεις προσέγγισης «full-funnel» με υψηλές πιέσεις, πετυχαίνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα σε leads, αλλά και δείκτες awareness.

Αξιοσημείωτη είναι η σημαντικότητα της πρώτης φάσης, η οποία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να εδραιωθεί η επικοινωνία στον χρήστη, συνδυαστικά με τον lead-generation στόχο.

Για αυτόν τον σκοπό, η προώθηση έγινε στις πλατφόρμες των Meta και Google, έχοντας ενσωματώσει embedded lead forms και στα δύο Mέσα. Επιπλέον, αξιοποιήθηκε και η δυνατότητα του Instagram Branded Content σε συνεργασία με τον Παναθηναϊκό, έχοντας ως στόχο να εκτεθεί στο περιεχόμενο και το κοινό-followers της ομάδας.

Keywords
Τυχαία Θέματα