H νέα καμπάνια Ogilvy και What’s Up «γυρίζει τον κόσμο» των νέων

Για να επικοινωνήσει η Ogilvy το νέο βιωματικό πρόγραμμα προσωπικής ανάπτυξης «You. Made by You.» του What’s Up, δεν δημιούργησε απλά μια διαφήμιση, αλλά ένα ολόκληρο τραγούδι, με τίτλο «Τον κόσμο γυρίζω», σε συνεργασία με τον ράπερ Bloody Hawk.

Το «You. Made by You.» αφορά νέους από 18 έως 29 ετών που αναζητούν τον δρόμο τους και έχουν ανάγκη να πιστέψουν στον εαυτό τους. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα θα ανακαλύψουν τα θέλω τους και θα βρουν τη δύναμη για να τα πετύχουν.

Προκειμένου

να επικοινωνηθεί αποτελεσματικά αυτό το πρόγραμμα, η Ogilvy θέλησε να προσεγγίσει όσο πιο άμεσα γίνεται το κοινό του What’s Up, μιλώντας τους στη δική τους γλώσσα: αυτή της μουσικής. Ο Bloody Hawk, ως καλλιτέχνης της γενιάς τους, έγινε η φωνή του What’s Up για να περάσει το μήνυμα ότι αν θέλουν μπορούν να κάνουν τον κόσμο τους να γυρίσει. Πώς;

Η απάντηση έρχεται μέσα από το ίδιο το πρόγραμμα. Στο videoclip του κομματιού δραματοποιείται η μάχη που έχει κάθε νέος με τις σκέψεις που τον κρατούν πίσω. Όσο δυνατές, όμως, κι αν είναι αυτές οι σκέψεις, η αισιοδοξία, πάντα θα νικά. Η παραγωγή του videoclip αλλά και των τηλεοπτικών spot έγινε από τη Foss Productions, σε σκηνοθεσία του Thomas James.

Keywords
Τυχαία Θέματα