IKEA: Οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί

Τι είναι αυτό που κάνει τον άνθρωπο να ξεχωρίζει; Είναι η έμφυτη ανάγκη του να δημιουργεί. Να δημιουργεί στιγμές, εμπειρίες, συναισθήματα, νέες δυνατότητες. Να δημιουργεί το κατάλληλο σκηνικό για να πρωταγωνιστήσει σε όλα όσα ονειρεύτηκε. Να φτιάχνει, κάθε μέρα, τον δικό του κόσμο. Όλες αυτές οι μικρές ή μεγάλες στιγμές δημιουργίας ζωντανεύουν στη νέα επικοινωνία της ΙΚΕΑ.

Η ΙΚΕΑ (HOUSEMARKET), εταιρεία

του ομίλου FOURLIS, εδώ και πάνω από 20 χρόνια μας δίνει ιδέες και λύσεις για να έχουμε όλοι μια καλύτερη ζωή στο σπίτι μας. Και σήμερα παρουσιάζει, μέσα από τη νέα της επικοινωνιακή καμπάνια, το νέο αφήγημα της εταιρείας, ανοίγοντας τον δρόμο στις αμέτρητες δυνατότητες που όλοι έχουμε, αλλά και σε μια δημιουργική ιδέα αντάξια του αφηγήματος. «Μαζί δημιουργούμε νέες δυνατότητες», δηλώνει η ΙΚΕΑ, και με το νέο της αυτό positioning έρχεται να μας γεμίσει αισιοδοξία, αλλά και να μας εμπνεύσει ώστε να εκφραστούμε ελεύθερα και να μη σταματήσουμε να δημιουργούμε, έχοντας πάντα στο πλευρό μας τα προϊόντα ΙΚΕΑ και τις αμέτρητες δυνατότητες που μας προσφέρουν.

Η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ, «Οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί», με την υπογραφή της διαφημιστικής εταιρείας The Newtons Laboratory, φέρνει στο επίκεντρο τον άνθρωπο και την εσωτερική, έμφυτη ανάγκη του για ασταμάτητη δημιουργία, εστιάζοντας σε όλους τους ρόλους που οι άνθρωποι καθημερινά καλούμαστε να παίξουμε. Και ταυτόχρονα, έρχεται να δηλώσει πως αυτή ακριβώς η ανάγκη του ανθρώπου να δημιουργεί τελικά γίνεται χάρισμα. Ένα χάρισμα που του δίνει ατελείωτες δυνατότητες.

Όπως και στη ζωή, έτσι και σε αυτή την καμπάνια, πρωταγωνιστής είναι ο άνθρωπος και δίπλα του, σιωπηλοί του συνοδοιπόροι αλλά και enablers αυτών των δυνατοτήτων, είναι τα έπιπλα ΙΚΕΑ, που μας βοηθούν να κάνουμε πραγματικότητα όλα όσα θέλουμε. Έτσι, στη νέα αυτή ταινία, μέσα από εικόνες πραγματικής ζωής βλέπουμε αυτή την αλήθεια να ζωντανεύει μέσα από διαφορετικά ανθρώπινα πρόσωπα και διαφορετικές σκηνές καθημερινότητας. Και με όλα αυτά να συμβαίνουν μέσα σε διαφορετικά σπίτια, βλέπουμε τους ανθρώπους να γίνονται οι δημιουργοί των προσωπικών τους χώρων.

Για να κατανοήσουμε τη δύναμη των λέξεων που χρησιμοποιούνται για να υμνήσουν την ανθρώπινη δημιουργία, αρκεί να εντρυφήσουμε στο μήνυμα που περνά η νέα αυτή ταινία, μέσα από τον λόγο της.

«Οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί. Γιατί θέλουμε πράγματα. Θέλουμε να διαβάσουμε κάθε βιβλίο σε κάθε ράφι, να δοκιμάσουμε κάθε πιάτο. Λέμε τα παιδικά μας χρόνια σε έναν καναπέ. Ερωτευόμαστε σε έναν άλλο καναπέ. Γράφουμε ποιήματα σε χαρτοπετσέτες και βρίσκουμε το καλοκαίρι στην καρδιά του χειμώνα. Είμαστε γεροί και υγιείς και όμορφοι και σέξι και γενναίοι και ελεύθεροι και θέλουμε… Να μας θέλουν, θέλουμε. Να μας κρατούν το χέρι, θέλουμε. Να εμπνέουμε, θέλουμε. Είμαστε οι νικητές του χρόνου, οι σχεδιαστές του κόσμου, οι αυτοκράτορες του χώρου. Είμαστε, ζητάμε, ρωτάμε, γελάμε, υπάρχουμε, θέλουμε, είμαστε. Φτιάχνουμε σπίτια. Σπίτια μέσα στα σπίτια, μέσα στα σπίτια, μέσα στα σπίτια. Με τα κεριά να μη σβήνουν, μόνο κάποιες λέξεις. Τα “μην”, τα “δεν”, τα “αδύνατον”. Αυτές μπορούν να σβήσουν. Γιατί οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί».

Αυτή η τελευταία φράση είναι για τη The Newtons Laboratory το επισφράγισμα αυτής της νέας καμπάνιας. Γιατί είναι όντως στη φύση του ανθρώπου να θέλει να κάνει τη ζωή του καλύτερη, τις συνθήκες γύρω του πιο άνετες, τις στιγμές του πιο όμορφες. Από εκεί προέκυψε και η έμπνευση για αυτή τη νέα ταινία. Από την ανάγκη μας να ονειρευόμαστε, να φανταζόμαστε και τελικά να δημιουργούμε. Και από τις αμέτρητες δυνατότητες που μας δίνει η ΙΚΕΑ να εκφράσουμε τη δημιουργικότητα που κρύβουμε μέσα μας, με τις πολλές και έξυπνες επιλογές που μας προσφέρει, με τις ιδέες που μας γεμίζει κάθε φορά που ερχόμαστε σε επαφή μαζί της, αλλά και με τον δημοκρατικό της σχεδιασμό, που δεν αποκλείει κανέναν από το να γίνει δημιουργός. Έτσι, αυτή η νέα ταινία δείχνει τον δρόμο ώστε να μπορούμε πάντα να προσθέτουμε αξία στις περισσότερες στιγμές της ζωής μας.

Έτσι, με την πολύτιμη συμβολή του σκηνοθέτη Martin Werner και της εταιρείας παραγωγής Picky Productions, το δημιουργικό όραμα της ΙΚΕΑ και της The Newtons Laboratory έγινε πραγματικότητα. Όπως σημειώνει και ο ίδιος ο σκηνοθέτης: «Ένας από τους λόγους που λάτρεψα αυτό το project είναι το πόσο ουσιαστικά με συνεπαίρνουν οι ανθρώπινες σχέσεις. Κάθε σκηνή, κάθε στιγμή του διαφημιστικού έχει να κάνει με το πώς οι άνθρωποι συνδέονται και με το τι σημαίνουν γι’ αυτούς τα σπίτια τους και ο τρόπος ζωής τους». Και καταλήγει λέγοντας: «Νιώθω πως καταφέραμε να αποτυπώσουμε στην ταινία το αυθεντικό, χαριτωμένο και πολύχρωμο/δημοκρατικό ύφος της ΙΚΕΑ».

Μάλιστα η Άντα Γιαννεσκή, Communi­cation Director της IKEA για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, σε ερώτηση πως ξεκίνησε το ταξίδι των «Δημιουργών» είπε: «Έπρεπε πρώτοι, ανάμεσα στις ΙΚΕΑ χώρες να μιλήσουμε για το νέο positioning. Άρα είχαμε άγχος, είχαμε πολλές και διαφορετικές ιδέες και σκέψεις αλλά και πολλές και μεγάλες προσδοκίες. Ξέραμε από την αρχή ότι ετοιμάζουμε κάτι που θα δημιουργήσει συναίσθημα αλλά και υποσχέσεις.

Γι’ αυτό και οι “Δημιουργοί” είναι μια ταινία που κάθε της υπόσχεση εκπληρώνεται με τα προϊόντα ΙΚΕΑ, τεκμαίροντας τη νέα μας τοποθέτηση, ότι με τα προϊόντα ΙΚΕΑ οι δυνατότητές μας είναι άπειρες και τίποτα, μα τίποτα, δεν είναι αδύνατο».

Η νέα επικοινωνία της ΙΚΕΑ επικεντρώνεται στη φιλοσοφία της εταιρείας και έρχεται να γίνει όχι μόνο ένα μανιφέστο για την ανθρώπινη δημιουργία, αλλά και μία πηγή έμπνευσης για όλους. Για να συνεχίσουμε να κάνουμε πράξη όλα όσα ονειρευόμαστε. Για να μη σταματάμε ποτέ να φτιάχνουμε τους δικούς μας κόσμους. Γιατί οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί.

Keywords
Τυχαία Θέματα