ITB Berlin: Πώς πέτυχε ο εκβιασμός στην Ελλάδα
16:53 14/3/2012
- Πηγή: Marketing Week
Αντιφατικά μηνύματα από τη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση του κόσμου, την 46η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΙΤΒ, κατέγραψε το Hotel &Restaurant όσον αφορά την Ελλάδα.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- "Η Ελλάδα θα μπορούσε να σωθεί αν υιοθετούσε το δολάριο αντί του ευρώ"
- Μπάχαλο με τις συγχωνεύσεις εφοριών
- Η Ελλάδα πρέπει να αλλάξει νόμισμα- Το δολάριο θα την έσωνε
- Η ΔΟΥ μεγάλων επιχειρήσεων αρμόδια για τον έλεγχο επιχειρήσεων με τζίρο άνω των 30 εκ. ευρώ
- Eurobank: «Απώλειες σε συνέργειες από την απόφαση της Alpha»
- Αφιέρωμα στον Νικηφόρο Βρεττάκο
- Παραίτηση manager της Goldman για λόγους ηθικής!
- Προτάσεις νόμων 32 βουλευτών για τη μείωση των τιμών
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Μάχη χθες στην prime time
- Πρόταση για φόρο στο διαδίκτυο υπέρ του Τύπου
- Από την H+K Strategies το "Heineken Serenade" event
- Νέες συνεργασίες για τον Adman της Phaistos Networks
- Η FrieslandCampina ενισχύει την παρουσία της στη ΝΑ Ασία
- Η Act &React δημιουργεί για τον "στόχο"
- Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Με στόχο το 10% της ελληνικής αγοράς και έμφαση στις εξαγωγές
- Νέα καμπάνια anytimeonline από την Bold Ogilvy
- Εξαογορά 1 δισ. δολ. από το Youku
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Στη Βουλή δικογραφία κατά του Μιχ. Λιάπη για το "πάρτι" στον ΟΣΕ
- ΗΠΑ: Αύξηση μεγαλύτερη των εκτιμήσεων στα αποθέματα αργού
- FXCM: Πως εξελίσσεται η κατάσταση στις αγορές περιφερειακών ομολόγων;
- Η Formula 1 για τα επόμενα 3 χρόνια στην OTE TV
- Νέα συνδυαστική υπηρεσία από τη Forthnet
- Εurobank προς Alpha: Χάθηκαν συνέργειες 4 δισ. ευρώ
- Eurobank: «Απώλειες σε συνέργειες από την απόφαση της Alpha»