Nέα global καμπάνια για την Airbnb

Την περασμένη Πέμπτη, η Airbnb εγκαινίασε μια νέα παγκόσμια καμπάνια, αποτελούμενη από ταινίες κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους που αναδεικνύουν καταστάσεις στις οποίες η διαμονή σε Airbnb αποτελεί καλύτερη επιλογή, συγκριτικά με τα παραδοσιακά ξενοδοχεία. Σύμφωνα με την καμπάνια, για παράδειγμα, σε ένα Airbnb, μία παρέα φίλων μπορεί να μείνει μαζί, αντί να επιλέξει ξεχωριστά δωμάτια ξενοδοχείου.

Η εν λόγω

animation καμπάνια δημιουργήθηκε από την Buck και θα «τρέξει» στις ΗΠΑ και τον Καναδά, online, OTT, online video, καθώς και σε social media, ξεκινώντας από τις 24 Αυγούστου, ενώ θα επεκταθεί και σε Αυστραλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Μεξικό, Βραζιλία, Κορέα, Βέλγιο, Ολλανδία κι Ελβετία, τον Σεπτέμβριο. Σημειώνεται πως η εν λόγω καμπάνια αποτελεί τη συνέχεια μιας άλλης global καμπάνιας που ξεκίνησε νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι, με στόχο να προβάλλει τις επιλογές κοινής χρήσης δωματίου.

Η Airbnb έγινε, επίσης, πρωτοσέλιδο αυτό το καλοκαίρι για την πρόσφατη συνεργασία της με τη Mattel, αφού δημιούργησε το «Σπίτι των Ονείρων της Barbie» στο Μαλιμπού, το οποίο είναι διαθέσιμο για κρατήσεις.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα