Nielsen: Στο +2,2% η αγορά οργανωμένου λιανεμπορίου το 2018

Το 2018 υπήρξε αδιαμφισβήτητα μια χρονιά, όπου οι κύριοι μακροοικονομικοί δείκτες της ελληνικής οικονομίας παρουσίασαν βελτίωση, ενώ με βάση και τα πιο πρόσφατα στοιχεία της παγκόσμιας έρευνας της Nielsen που αφορά στην Καταναλωτική Εμπιστοσύνη, ο έλληνας καταναλωτής εμφανίζεται περισσότερο αισιόδοξος σε σχέση με τα παρελθόντα έτη, όσον αφορά στην εργασιακή του ασφάλεια, την οικονομική του κατάσταση, αλλά και τη διάθεσή του να δαπανά.
Keywords
Τυχαία Θέματα