OOH καμπάνια της LG για τα απειλούμενα είδη

Με αφορμή την Ημέρα της Γης 2024, η LG Electronics παρουσίασε 3D περιεχόμενο σε μια OOH καμπάνια σε ψηφιακό billboard της Times Square στη Νέα Υόρκη, το οποίο προβάλλει τα απειλούμενα είδη.

Η προβολή της σειράς LG Endangered Species Series, η οποία θα διαρκέσει όλο το 2024, περιλαμβάνει συνεργασίες με το Discovery Education και τη National Wildlife Federation που επικεντρώνονται στην εκπαίδευση των μαθητών δημοτικού σχετικά με τις πρωτοβουλίες για την προστασία της φύσης.

Η σειρά θα απεικονίζει κάθε ζώο με τρισδιάστατα εφέ που θα φαίνεται να βγαίνει έξω από την πραγματική οθόνη. Ταυτόχρονα, η LG εργάζεται για να κάνει την Ημέρα της Γης καθημερινή υπόθεση, «αναπτύσσοντας τα πιο καινοτόμα προϊόντα που προσφέρουν στους καταναλωτές σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας».

Keywords
Τυχαία Θέματα