«Occasionally Perfect» billboard από τη W&K στη Νέα Υόρκη
10:31 3/10/2011
- Πηγή: Marketing Week
Η Wieden &Kennedy έστησε ένα billboard στη Νέα Υόρκη, στο οποίο δέσποζε η φράση «This billboard is occasionally perfect».
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Μετέωρη η απελευθέρωση ταξί-φορτηγών
- Απεργία την Τετάρτη η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ
- Σε spec η Bayer
- Ελλάκτωρ: Ανακοίνωση
- Αν δεν βρούν 2 τρισ. ευρώ δεν μπορούν να βγάλουν την Ελλάδα από το ευρώ
- Pepper-Spot JWT στα εγκαίνια του φωτοβολταϊκού πάρκου στο Ελ. Βενιζέλος
- MΙG: «Ο όμιλος Υγεία δεν θα να πουληθεί ποτέ!»
- Στάση εργασίας στα λεωφορεία 11.00-17.00
- Τρύπα του όζοντος πέντε φορές στο μέγεθος της Γερμανίας πάνω από την Αρκτική
- Κατάρ : Βλέπει «χρυσό» και σε ΔΕΠΑ -ΕΛΠΕ, όλο το deal με την Ελλάκτωρ...
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- «Occasionally Perfect» billboard από τη W&K στη Νέα Υόρκη
- Σε spec η Bayer
- Πρεμιέρα σήμερα για το iPad2
- Pepper-Spot JWT στα εγκαίνια του φωτοβολταϊκού πάρκου στο Ελ. Βενιζέλος
- Η UON νέο μέλος της ΕΔΕΕ στον τομέα PR
- Το κοινό αποφασίζει για το νέο σποτ της Wind
- Ο Λουμίδης Παπαγάλος «ταξιδεύει» στην Ελλάδα
- Στη Forthnet αναθέτει η Honda
- Οκτώ ελληνικές συμμετοχές στις shortlists του Golden Drum
- Η EasyLife Energy στην Adel Saatchi &Saatchi
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΥΠΕΚΑ: 27 έργα 307,5 εκατ. ευρώ το Σεπτέμβριο
- Icap Group: Σε πτώση η εγχώρια αγορά εξωτερικών κουφωμάτων
- Marfin PΒ: Επιτόκιο Αξιογράφων Κεφαλαίου 2008
- Τρόικα: Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις
- Δεν έχουν τελειώσει οι συνομιλίες με την τρόικα
- Noyer: Υπερβολικές οι ανησυχίες για τις γαλλικές τράπεζες, δεν είναι αναπόφευκτες χρεοκοπίες και υποτιμήσεις
- Κλιμακώνονται οι διαμαρτυρίες κατά της Wall Street στις ΗΠΑ
- Αν δεν βρούν 2 τρισ. ευρώ δεν μπορούν να βγάλουν την Ελλάδα από το ευρώ
- FT: Ευρωμπλόκο στο σχέδιο Μάρσαλ για την Ελλάδα
- Lamda Development: Αγορά 9.000 ιδίων μετοχών