PEAK Awards 2022: Ogilvy, Mediacube, Ikea και Sky Express οι κορυφαίοι της χρονιάς

Πραγματοποιήθηκε χθες, Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου, στο Fantasia, η τελετή απονομής των PEAK Performance Marketing Awards 2022, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε, για 6η συνεχή χρονιά, η Boussias, με την υποστήριξη της Google, για να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο performance marketing. Στην τελετή

συμμετείχαν 350+ στελέχη της αγοράς, οι οποίοι στο τέλος της βραδιάς γιόρτασαν τη διάκρισή τους με ένα εντυπωσιακό DJ set.

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν οι εξής:

Ogilvy ως «Performance Agency of the Year | 50+ employees».Mediacube ως «Performance Agency of the Year | up to 49 employees».Ikea και Sky Express ως «Performance Brands of the Year».

Αντίστοιχα, με Platinum βραβείο τιμήθηκαν οι:

Mediacube και Sky Express στην κατηγορία «Best International Campaign».Tempo OMD και Alpha Bank στην κατηγορία «Best Performance in Finance & Insurance».Ogilvy και Ikea στην κατηγορία «Best Use of Video for Performance Purposes».

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή, αποτελούμενη από 53 έμπειρα στελέχη, υπό την προεδρία της Υβέτ Κοσμετάτου, Chief Marketing & Communications Officer στη Lamda Development. Η Jury President των PEAK Performance Marketing Awards δήλωσε σχετικά:

«Τα PEAK Performance Marketing Awards, όπως και ο ίδιος τους ο τίτλος καταδεικνύει, αποτυπώνουν μια απλή εξίσωση και, συνάμα, μια πραγματικότητα: το marketing είναι digital, το digital είναι μετρήσιμο, συνεπώς το marketing είναι performance. Σε μια εποχή που τα πάντα επαναπροσδιορίζονται, που μπορούμε να έχουμε οτιδήποτε θελήσουμε άμεσα στην πόρτα μας, το funnel -από το awareness στο consideration, μέχρι το πολυπόθητο conversion- έχει συρρικνωθεί σημαντικά.

Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η δύναμη του brand είναι καθοριστικός παράγοντας για την τελική απόφαση. Είναι ξεκάθαρο, λοιπόν, ότι ήρθε πια η στιγμή να σταματήσουμε να αντιμετωπίζουμε το brand και το performance σαν δυο διαφορετικές δράσεις».

Αναλυτικό ρεπορτάζ και φωτογραφίες από την τελετή απονομής θα δημοσιευθούν σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.

Keywords
Τυχαία Θέματα