Programmatic: Η επιστροφή των εκδοτών

Καινοτομίες και στρατηγική ανεξαρτησία από πλατφόρμες θα παρουσιασθούν από Hearst και JP/Politiken στο συνέδριο της 26ης Ιουνίου.

Δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς ότι εκδότες και κανάλια είναι ταυτόχρονα οι μεγάλοι κερδισμένοι κι οι μεγάλοι χαμένοι των τελευταίων μηνών: αφενός η κρίση οδήγησε την επισκεψιμότητά τους σε δυσθεώρητα ύψη, επισφραγίζοντας τον πολύτιμό τους κοινωνικό ρόλο, αφετέρου η (κατά πολλούς υπερβολική) ανησυχία των διαφημιζόμενων για ζητήματα brand safety σημαίνει

ότι η υψηλότατη αναγνωσιμότητα όχι μόνο δεν έχει μεταφρασθεί σε αντίστοιχη αύξηση απορρόφησης διαφήμισης, αλλά συχνά έχει οδηγήσει σε μείωση εσόδων.

Τούτο αντικατοπτρίζεται προφανώς και στη δυναμικά αναπτυσσόμενη αγορά του Programmatic – ωστόσο, σημαντικοί εκδότες περνούν ήδη στην αντεπίθεση, καινοτομώντας σε όλο το φάσμα της εμπορικής τους λειτουργίας: από την επένδυση σε first party data σε νέες πρακτικές yield optimization και από τη διεύρυνση υπηρεσιών προς πελάτες μέχρι νέα μοντέλα συνεργασίας με άλλους εκδότες ή παρόχους τεχνολογικών λύσεων.

Καίρια, ανασυγκροτούν παράλληλα το στρατηγικό τους υπόδειγμα, ελαχιστοποιώντας την εξάρτησή τους από τις παγκόσμιες πλατφόρμες ώστε να έχουν πλήρη έλεγχο τόσο των data τους όσο και της σχέσης με αναγνώστες και πελάτες. Αυτές τις βέλτιστες πρακτικές θα παρουσιάσουν στην ειδική «sell side» συνεδρία του Programmatic Conference η Simona Zanette, Managing Director των ευρωπαϊκών digital δραστηριοτήτων του αμερικανικού κολοσσού Hearst, και o Thomas Lue Lytzen, Head of Product της JP/Politiken, μεγαλύτερου ομίλου media στη Δανία.

Το Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου και απευθύνεται σε ανώτατα και ανώτερα στελέχη από advertisers / brands, media και digital agencies, publishers και broadcasters, καθώς και παρόχους τεχνολογικών λύσεων.

Keywords
Τυχαία Θέματα