Public Insights: Νέα υπηρεσία του Public Group για brands & προμηθευτές

To Public Group παρουσιάζει την πλατφόρμα «Public Insights», η οποία επιτρέπει τη βέλτιστη και από κοινού με τους προμηθευτές γνώση των δεδομένων της αγοράς, με σεβασμό στην ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η ανάπτυξη της σχετικής τεχνολογίας, του εμπορικού μοντέλου αλλά και η υλοποίηση του έργου γίνεται από την ελληνική Convert Group.

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα, το Public

Group ενδυναμώνει τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους προμηθευτές και βελτιώνει την ακρίβεια και ταχύτητα της πληροφορίας που φτάνει σε αυτούς, δημιουργώντας ευκαιρίες αμοιβαίας ανάπτυξης. Αναδεικνύοντας τις τάσεις των καταναλωτών, η πρωτοβουλία ενισχύει περαιτέρω και τη δέσμευση του ομίλου για ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο, σύμφωνα με τις αρχές του Green Commerce.

Ένα κοινό επιχειρηματικό πλάνο (joint business plan) μεταξύ Public Group & προμηθευτή θα μπορεί, πλέον, να βασιστεί σε στατιστικά δεδομένα όπως: λιανικές πωλήσεις (τζίρος, παραγγελίες, τεμάχια, μέση τιμή), αποθέματα φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων, στοιχεία 24 μηνών, σύγκριση πωλήσεων σε φυσικά / ηλεκτρονικά καταστήματα (omni-channel effect), ανάλυση του ταξιδιού του καταναλωτή στα ηλεκτρονικά καταστήματα (browsing experience), όροι αναζήτησης των καταναλωτών ανά κατηγορία και κωδικό (σε ποσοστιαία ανάλυση), ανάλυση καλαθιού και συσχέτιση προϊόντων, e-visibility και e-merchandising κωδικών στα ηλεκτρονικά καταστήματα, ποσοστά απόδοσης ενεργειών marketing στα ηλεκτρονικά καταστήματα (retail media) κ.λπ.

Ο διαμοιρασμός των παραπάνω γίνεται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο μέσω της πλατφόρμας της Convert Group.

Keywords
Τυχαία Θέματα