Puma: Στον «αέρα» η πρώτη παγκόσμια καμπάνια της μετά από μια δεκαετία

Την πρώτη παγκόσμια καμπάνια της μετά από 10 χρόνια παρουσίασε η Puma σε μια προσπάθεια να ενισχύσει το positioning της σε επίπεδο performance ενόψει μιας πολύ σημαντικής, από αθλητικής πλευράς χρονιάς.

Σύμφωνα με το brand η καμπάνια «Forever. Faster. See The Game Like We Do» σηματοδοτεί «τη μεγαλύτερη επένδυση marketing που έκανε ποτέ η Puma», με σκοπό να τοποθετηθεί ως «το ταχύτερο brand παγκοσμίως», αναφορικά

με το πώς τα προϊόντα της βοηθούν τους αθλητές να επιτύχουν υψηλότερες επιδόσεις.

Ο Vice-President Brand & Marketing της Puma, Richard Teyssier, εξήγησε ότι αυτή η καμπάνια είναι «η πρώτη καμπάνια του brand που στέλνει ένα ενιαίο μήνυμα» στο marketing της σε διάφορες κατηγορίες, από το ποδόσφαιρο και το τρέξιμο μέχρι το μπάσκετ και το χάντμπολ.

Η καμπάνια θα αναπτυχθεί σε τηλεόραση, social media, outdoor, PR και σε σημεία πώλησης σε όλον τον κόσμο. Στο δημιουργικό μέρος συμμετέχουν κορυφαίοι αθλητές όπως οι ποδοσφαιριστές Jack Grealish, Luis Suarez και Neymar Jr, μαζί με τη σπρίντερ Shericka Jackson και την μπασκετμπολίστρια Breanna Stewart.

(Πηγή: marketingweek.com)

Keywords
Τυχαία Θέματα