Socialab και Yaba Travellers εξερεύνησαν οκτώ προορισμούς με την Autohellas Hertz

Η Socialab, σε συνεργασία με την Autohellas Hertz και τους Yaba Travellers, ολοκλήρωσαν την καμπάνια «Hertz Bucket List», η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2023, με σειρά από videos που παρουσιάζουν ελληνικούς προορισμούς.

Σκοπός της καμπάνιας που εμπνεύστηκε η Socialab ήταν να αναδείξει, μέσα από ονειροπόλο, δημιουργικό περιεχόμενο, την Hertz ως τον ιδανικό mobility partner για οποιαδήποτε

εξόρμηση, προβάλλοντας τόσο την ευρύτητα του δικτύου και του στόλου, όσο και τη μεγάλη γκάμα επιπλέον υπηρεσιών.

Η Βασιλική, ο Γιώργος και ο μικρός Δομίνικος εξερεύνησαν οκτώ ελληνικούς προορισμούς με το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο Hertz, ειδικό για κάθε είδους ταξίδι που πραγματοποίησαν. Μέσα από τα videos, αναδείχθηκαν τα ελληνικά τοπία, «προβάλλοντας την Ελλάδα ως τον απόλυτο προορισμό για όλον τον χρόνο και την Autohellas Hertz τον απόλυτο mobility partner με το μεγαλύτερο δίκτυο εξυπηρέτησης στην Ελλάδα».

Keywords
Τυχαία Θέματα