«Sold out» το ad inventory του Netflix
«Εκατοντάδες» είναι οι διαφημιζόμενοι παγκοσμίως που επιθυμούν να λάβουν μέρος στο λανσάρισμα της διαφημιστικά υποστηριζόμενης εκδοχής του Netflix τον Νοέμβριο, σύμφωνα με την President of Worldwide Advertising της πλατφόρμας, Jeremi Gorman. Σε συνέντευξη Τύπου, υποστήριξε ότι έχει γίνει «σχεδόν sold out» όλο το διαφημιστικό της inventory, πριν το λανσάρισμά της.
Η νέα εκδοχή
Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να στοχεύουν τους θεατές ανά χώρα και είδος περιεχομένου και αργότερα θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα δεδομένα που παρέχονται στο Netflix από τους συνδρομητές κατά την εγγραφή τους, όπως φύλο και ημερομηνία γέννησης. Επιπλέον, θα μπορούν να επιλέγουν η επικοινωνία τους να μην εμφανίζεται σε περιεχόμενο που ίσως δεν είναι κατάλληλο για το brand, όπως βία, σεξ ή γυμνό.
(Πηγή: Marketingweek.com)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ο Έλον Μασκ θύμωσε με την Ουκρανία και αποσύρει τους δορυφόρους Starlink
- Ο Έλον Μασκ κόβει το δωρεάν δορυφορικό Ίντερνετ στην Ουκρανία - Φραστικό επεισόδιο με τον Ουκρανό πρέσβη στο Βερολίνο
- CEO Ελλάδος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ ο Γιάννης Παπαχρήστου
- Υποψήφιους εργαζόμενους υποδέχτηκε η G4S στις Ημέρες Καριέρας
- Στόχος το ανώτατο πλαφόν στο clawback των κλινικοεργαστηριακών το 2023
- Λονδίνο: Ακτιβιστές έριξαν ντοματόσουπα στα διάσημα «Ηλιοτρόπια» του Βαν Γκογκ
- Συμμετοχή διμοιρίας αντιαρματικών σε πολυεθνική δύναμη της Ανατολικής Πτέρυγας του NATO
- Το Πλαίσιο διοργάνωσε εκδήλωση για τα iPhone 14 & 14 Pro
- Πρόστιμο 128.300 ευρώ σε εταιρεία χονδρικού εμπορίου για αθέμιτη κερδοφορία
- Παναγιωτόπουλος-Ακάρ: Οι δηλώσεις της επόμενης μέρας
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Το Πλαίσιο διοργάνωσε εκδήλωση για τα iPhone 14 & 14 Pro
- Εxperiential event του Disney+ για τη σειρά «The Bear»
- «Sold out» το ad inventory του Netflix
- Η Melissa Κίκιζας με νέα Exports Marketing Manager
- H La Roche-Posay στηρίζει ξανά ογκολογικούς ασθενείς
- Νέα συνεργασία για τους Advengers
- Νέα υπηρεσία Wolt Drive για e-shops
- TikTok: Τα brands θα πληρώνουν μόνο για viewed διαφημίσεις
- Στις 13 ώρες/μέρα η χρήση media από τη GenZ
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- «Sold out» το ad inventory του Netflix
- Στις 13 ώρες/μέρα η χρήση media από τη GenZ
- TikTok: Τα brands θα πληρώνουν μόνο για viewed διαφημίσεις
- Το Πλαίσιο διοργάνωσε εκδήλωση για τα iPhone 14 & 14 Pro
- Νέα συνεργασία για τους Advengers
- H La Roche-Posay στηρίζει ξανά ογκολογικούς ασθενείς
- Εxperiential event του Disney+ για τη σειρά «The Bear»
- Η Melissa Κίκιζας με νέα Exports Marketing Manager
- Νέα υπηρεσία Wolt Drive για e-shops
- Νομοσχέδιο… αδιαφανούς διαφάνειας
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Με +2% έδωσε το σήμα του come back το Χρηματιστήριο
- Φερστάπεν: Τότε πίστεψα πως θα πάρω το πρωτάθλημα
- Υπουργείο Άμυνας Λευκορωσίας: Τις επόμενες μέρες θα έρθουν τα ρωσικά στρατεύματα στη χώρα
- Επίσκεψη Ν. Δένδια στο Λονδίνο
- BofA: Έρχεται περισσότερος πόνος σε αγορές και οικονομία μετά το χθεσινό "bear hug" ράλι
- Χρ. Σταϊκούρας: Να μην πλήττουν περισσότερο τις οικονομίες της Ε.Ε. οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας
- Autohellas: Εγκρίθηκε η Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ύψους 48,6 εκατ. ευρώ