«Sold out» το ad inventory του Netflix

«Εκατοντάδες» είναι οι διαφημιζόμενοι παγκοσμίως που επιθυμούν να λάβουν μέρος στο λανσάρισμα της διαφημιστικά υποστηριζόμενης εκδοχής του Netflix τον Νοέμβριο, σύμφωνα με την President of Worldwide Advertising της πλατφόρμας, Jeremi Gorman. Σε συνέντευξη Τύπου, υποστήριξε ότι έχει γίνει «σχεδόν sold out» όλο το διαφημιστικό της inventory, πριν το λανσάρισμά της.

Η νέα εκδοχή

θα στοιχίζει 4,99 λίρες τον μήνα όταν γίνει διαθέσιμη στη Μ. Βρετανία στις 3 Νοεμβρίου και θα περιλαμβάνει κατά μέσο όρο 4 με 5 λεπτά διαφημιστικών μηνυμάτων ανά ώρα. Θα υπάρχει επίσης αυστηρή διαχείριση της συχνότητας, ώστε οι χρήστες να μην βλέπουν την ίδια διαφήμιση επανειλημμένα. Οι διαφημίσεις θα διαρκούν 15 ή 30 δευτερόλεπτα και θα παίζονται πριν και κατά τη διάρκεια των προγραμμάτων. Δεν θα υπάρχουν mid-roll ads στις πρεμιέρες νέων ταινιών.

Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να στοχεύουν τους θεατές ανά χώρα και είδος περιεχομένου και αργότερα θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα δεδομένα που παρέχονται στο Netflix από τους συνδρομητές κατά την εγγραφή τους, όπως φύλο και ημερομηνία γέννησης. Επιπλέον, θα μπορούν να επιλέγουν η επικοινωνία τους να μην εμφανίζεται σε περιεχόμενο που ίσως δεν είναι κατάλληλο για το brand, όπως βία, σεξ ή γυμνό.

(Πηγή: Marketingweek.com)

Keywords
Τυχαία Θέματα