Spec δημοσιότητας από τον Δήμο Αθηναίων
16:44 8/5/2024
- Πηγή: Marketing Week
Ο Δήμος Αθηναίων προκηρύσσει ηλεκτρονική ανοιχτή διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης άνω των ορίων, για τις «Δράσεις ευαισθητοποίησης – δημοσιότητας ολοκληρωμένου προγράμματος γωνιών ανακύκλωσης Δήμου Αθηναίων».
Το αντικείμενο της σύμβασης αναλύεται σε τέσσερεις δράσεις: Δράση 1 – Στρατηγικό Σχέδιο Επικοινωνίας και Σχέδιο Δράσεων, Δράση 2 – Σχεδιασμός και Διαχείριση Πλάνου Μέσων για ΜΜΕ, διαδίκτυο και social media (Media plan & Digital Media Plan), Δράση 3 – Παραγωγή υλικών προβολής, Δράση 4 – Προβολή σε ΜΜΕ, διαδίκτυο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η εκτιμώμενη αξία ανέρχεται σε 620.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών τις 04/06/2024.
Keywords
ηλεκτρονική, δραση, μμε, media, ΦΠΑ, προσφορες, αξια, σχεδιο αθηνα, ημερομήνια, ηλεκτρονική, δημος αθηναιων, μμε, δημος, διαδικτυο, ευρω, σχεδιο, media
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- ΣτΕ - Επαγγελματικές μισθώσεις και κορωνοϊός: Η καταβολή μισθωμάτων από το Δημόσιο εντάσσεται στη μισθωτική σχέση - Οι πράξεις του Δημοσίου γεννούν ιδιωτικές διαφορές
- «Καμπανάκι» ECDC – Ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων κοκκύτη στην Ευρώπη
- Spec δημοσιότητας από τον Δήμο Αθηναίων
- Τηλεοπτική πρεμιέρα για το Formoline
- Ν. Ανδρουλάκης για Μονή της Χώρας: Όσο χαριεντίζονται με τον σουλτάνο, αυτά θα είναι τα αποτελέσματα
- Δύο νέα σοβαρά περιστατικά με αεροσκάφη της Boeing μέσα σε λίγες ώρες (vids)
- Ανοίγει Πέμπτη η πλατφόρμα για 60 προσλήψεις εργασιακών συμβούλων ΔΥΠΑ
- Κικίλιας: Στην Τρίπολη η μεγαλύτερη Ειδική Μονάδα Δασικών Επιχειρήσεων με 120 δασοκομάντος
- Η Syngenta εδραιώνει την κυριαρχία της στα μυκητοκτόνα με την τεχνολογία ADEPIDYN®
- Υπουργείο Υγείας: Οδηγίες ενόψει επανεμφάνισης της αφρικανικής σκόνης – Ποιοι και πώς πρέπει να προφυλαχθούμε
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Spec δημοσιότητας από τον Δήμο Αθηναίων
- Τηλεοπτική πρεμιέρα για το Formoline
- Νέα καμπάνια ΔΕΡΜΑΪΟΣ από την Good Karma για την ΕΔΑΕ
- Παράταση διαγωνισμού «Σπάσε αβγά και κέρδισε» της ΑΒ Βασιλόπουλος
- Πολλαπλή διάκριση για τη West SA
- Η Elvial είναι στον «αέρα» με νέα ρ/φ καμπάνια
- Από τη Vima Guru η νέα εταιρική ταυτότητα και το website της Korinthian Foods
- Από τη Blankpage η νέα καμπάνια για τα 36 χρόνια Πουκαμισάς
- Από τη The Kompany η επίσημη παρουσίαση της νέας σειράς ντοκιμαντέρ Underwonder
- Τα social media αναδεικνύονται ως το μεγαλύτερο ad κανάλι παγκοσμίως
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Spec δημοσιότητας από τον Δήμο Αθηναίων
- Τηλεοπτική πρεμιέρα για το Formoline
- Νέα καμπάνια ΔΕΡΜΑΪΟΣ από την Good Karma για την ΕΔΑΕ
- Η Elvial είναι στον «αέρα» με νέα ρ/φ καμπάνια
- Πολλαπλή διάκριση για τη West SA
- Από τη The Kompany η επίσημη παρουσίαση της νέας σειράς ντοκιμαντέρ Underwonder
- Παράταση διαγωνισμού «Σπάσε αβγά και κέρδισε» της ΑΒ Βασιλόπουλος
- Πασχαλινά Bazaar στα γραφεία της Interamerican
- Νέος εταίρος στην ΕΥ Ελλάδος ο Γιώργος Καρυστινός
- Efood και «Μαζί για το Παιδί» ενώνουν τις δυνάμεις τους για ακόμα μία χρονιά
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Λ. Αυγενάκης: Συνεχίζουμε να διεκδικούμε αλλαγές στην ΚΑΠ
- Εσθονία: Διαμαρτυρία για παρεμβολές σε σήματα GPS από τη Ρωσία
- Απαισιοδοξία από τo Ισραήλ για τις διαπραγματεύσεις εκεχειρίας στη Γάζα
- Υπ.Υποδομών: Σε λειτουργία Ηλεκτρονικό Μητρώο για δημόσια και ιδιωτικά έργα - Τι αλλάζει στις διαδικασίες
- ΣτΕ - Επαγγελματικές μισθώσεις και κορωνοϊός: Η καταβολή μισθωμάτων από το Δημόσιο εντάσσεται στη μισθωτική σχέση - Οι πράξεις του Δημοσίου γεννούν ιδιωτικές διαφορές
- Ζάκυνθος: Κλειστό το Ναυάγιο και αυτό το καλοκαίρι – Τι αναφέρει η ΚΥΑ
- Αυγενάκης από Σέρρες: Θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε περαιτέρω αλλαγές στην ΚΑΠ
- Πολωνία: Η Βαρσοβία κατηγορεί τη Ρωσία για κυβερνοεπιθέσεις
- Η ΔΕΗ "επέτυχε" τον... αυτοχειριασμό: Κάτω από 50% το μερίδιο της στην αγορά