Steering committee, νέες διακρίσεις, ενεργή συμμετοχή διαφημιζομένων στα Ermis Awards

Με αφετηρία την τρέχουσα διοργάνωση, τα Ermis Awards σηματοδοτούν μια νέα περίοδο «με αλλαγές προς την κατεύθυνση της εξωστρέφειας, της ανάδειξης της αξίας της δημιουργικότητας στο marketing και της διαρκούς εξέλιξης».

Steering committee
Συγκεκριμένα, προχώρησαν στη δημιουργία ενός Steering committee, μίας ολιγομελούς ομάδας διακεκριμένων στελεχών με δέσμευση στον θεσμό και βασικό στόχο τη δημιουργία μιας σταθερά εξελισσόμενης στρατηγικής. Η θητεία

των μελών του δεν θα είναι αυστηρά καθορισμένη (αν και το όριο είναι τα τρία χρόνια) και θα ανανεώνεται διαδοχικά. Πλέον, η Οργανωτική Επιτροπή θα αποτελείται από το Steering committee που θα έχει την ευθύνη χειρισμού όλων των θεμάτων που σχετίζονται με τη διοργάνωση των Ermis Awards και τους προέδρους των κριτικών επιτροπών, που θα έχουν την ευθύνη της εύρυθμης λειτουργία των κριτικών επιτροπών. Η θητεία των προέδρων των κριτικών επιτροπών θα είναι για μια διοργάνωση. Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής θα είναι η Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative της Soho Square Athens. Το Steering committee αποτελείται από τους: Καλλίνα Κυρατσούλη, Τέτη Κανελλοπούλου, CEO, V+O Greece, Χάρης Παριανός, CEO, McCann Worldgroup Athens, Αντώνης Πασσάς, CEO, Publicis Groupe Greece & Southeast Europe, Θοδωρής Περδικάκης, Vice Chairman & Head of Creative, Αttp, Κώστας Σταματάκης, Chief Marketing & Customer Officer, Κωτσόβολος. Επίσης, η ενότητα Branded Content & Entertainment μετονομάζεται σε Entertainment & Brand Experience, ενώ καθιερώνεται και το Ermis Creativity Report.

Συμμετοχή διαφημιζομένων σε όλα τα στάδια της διοργάνωσης
Τον Ιανουάριο, στην τελευταία απονομή Ermis Awards, ο Μανόλης Παπαπολύζος και ο Γρηγόρης Αντωνιάδης ανακοίνωσαν τη συνεργασία ΕΔΕΕ και ΣΔΕ με στόχο την κινητοποίηση της ευρύτερης αγοράς της επικοινωνίας στην παραγωγή αναβαθμισμένου δημιουργικού προϊόντος. Μια από τις δράσεις του προγράμματος ήταν η ενεργός συμμετοχή των διαφημιζόμενων στα Ermis Awards. Έτσι, ένας εκπρόσωπος του ΣΔΕ θα συμμετέχει στο Steering committee της Οργανωτικής Επιτροπής, ενώ διαφημιζόμενοι θα συμμετέχουν σε όλες τις κριτικές επιτροπές των Ermis. Θα υλοποιείται ανάδειξη των διαφημιζομένων brands/εταιρειών, μέσα από τις ειδικές διακρίσεις Client of the Year και Creative Bravery και διεύρυνση της διάκρισης Brand of the Year, σε περισσότερα industries (product, services, retail). Παράλληλα, θα υπάρχει προτροπή σε όλους τους συμμετέχοντες, να δηλώνουν στα credits των βραβευμένων έργων και τα στελέχη των διαφημιζομένων, ενώ στο νέο Ermis Creativity Report θα υπάρχει αναλυτικό ranking brands/διαφημιζομένων.

Νέα διάκριση «Grand Ermis for Good»
Τα έργα με κοινωνικό περιεχόμενο που υπογράφονται από μη κερδοσκοπικούς φορείς / ιδρύματα και ΜΚΟ, τα οποία και θα κερδίσουν βραβείο Gold σε μια από τις ενότητες, θα έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν τη νέα διάκριση «Grand Ermis for Good». Αντίθετα, τα έργα με κοινωνικό περιεχόμενο που υπογράφονται από brands / δημόσιο θα μπορούν πλέον, σε περίπτωση που βραβευτούν με Gold, να διεκδικήσουν το βραβείο Grand Ermis της ενότητας που διαγωνίζονται.

Η υποβολή συμμετοχών θα ολοκληρωθεί στις 11 Σεπτεμβρίου, ενώ δικαίωμα συμμετοχής έχουν έργα που έχουν δημοσιευθεί / προβληθεί για πρώτη φορά κατά το διάστημα από 17 Απριλίου 2022 έως και 26 Ιουνίου 2023.

Keywords
Τυχαία Θέματα