To 1/3 των brands δεν διαθέτει marketer στην ηγετική του ομάδα
17:02 9/4/2024
- Πηγή: Marketing Week
Tο 34,7% των άνω των 3.000 marketers που συμμετείχαν στην έρευνα Career & Salary Survey 2024 του Marketing Week, ανέφεραν πως η εταιρεία τους δεν διαθέτει κάποιον Μarketing Director ή CMO στην ηγετική της ομάδα.
Το νούμερο αυτό είναι ακόμη μεγαλύτερο στις ΜμΕ (εταιρείες με λιγότερους από 250 υπαλλήλους), καθώς σχεδόν οι μισές (48,8%) δεν διαθέτουν κάποιον marketer στο leadership team.
Στις Β2Β επιχειρήσεις, τα 2/5 (ποσοστό 40,5%) των συμμετεχόντων στην έρευνα αποκάλυψαν πως δεν υπάρχει Marketing Director στην ηγετική ομάδα. Σε γενικότερο επίπεδο, στις περιπτώσεις που υπάρχει marketer στο leadership team, οι γυναίκες (σε ποσοστό 53,5% έναντι 45,2%) είναι πιο πιθανό να κατέχουν αυτές τις θέσεις έναντι των ανδρών.
(Πηγή: Marketingweek.com)
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Η ΠΑΕ ΑΕΚ ακύρωσε άλλα 55 διαρκείας
- Π. Παρασκευαΐδης: Απολογείται για τις δηλώσεις του περί παρακολούθησης του Ν. Ανδρουλάκη
- Ο …Θείος Σαμ μοιράζει 52 δισεκατομμύρια δολάρια σε επιδοτήσεις στο πλαίσιο του Νόμου CHIPS
- Mitsotakis aims to render Greece the best tourist destination in the world
- «Φωτοβολταϊκά στο χωράφι»: Ξεκινούν οι αιτήσεις – Στα 30 εκατ. ο προϋπολογισμός
- Εκθέσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης δημοσίευσαν όλες οι θυγατρικές του Υπερταμείου
- Νικόλας Μαρτίνος: Η Thenamaris ενισχύει τον στόλο της με δύο νεότευκτα τάνκερ
- Παράταση για τις αιτήσεις στο «Αλλάζω συσκευή για τις επιχειρήσεις»
- Ξεκίνησε η πτήση του ευρύτομου στις Σέρρες: Άμεσοι ψεκασμοί στις αμυγδαλιές!
- Μακρόν: Συνάντηση με τον Βούτσιτς στο Παρίσι – Συμφωνία για την αγορά γαλλικών Rafale
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Χρήστος Ζαμπούνης και Jumbo διδάσκουν… πασχαλινό savoir vivre
- Η Foundever λανσάρει το EverGPT
- Από την PRAN η νέα εταιρική ταυτότητα της Eurofast
- To Efood δημιουργεί τα φυσικά καταστήματα Efood Local
- Επετειακή OOH καμπάνια για τα δύο έτη του παρουσιάζει το ΕΡΤNews
- Η Headline Athens για τον Τελικό του Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & STEM 2024
- To CNN Greece στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
- Στη W+K το global creative της Hennessy
- To 1/3 των brands δεν διαθέτει marketer στην ηγετική του ομάδα
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- To 1/3 των brands δεν διαθέτει marketer στην ηγετική του ομάδα
- Στη W+K το global creative της Hennessy
- Από την PRAN η νέα εταιρική ταυτότητα της Eurofast
- To Efood δημιουργεί τα φυσικά καταστήματα Efood Local
- Χρήστος Ζαμπούνης και Jumbo διδάσκουν… πασχαλινό savoir vivre
- Η Foundever λανσάρει το EverGPT
- Επετειακή OOH καμπάνια για τα δύο έτη του παρουσιάζει το ΕΡΤNews
- To CNN Greece στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
- Η Headline Athens για τον Τελικό του Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & STEM 2024
- H The Newtons Laboratory για EquALL της Πειραιώς
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Τέλος εποχής για τον Μέρτοου στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ
- Γ. Πολυχρονίου (ΣΕΠΕΥ): Γιατί η ανοδική πορεία του ΧΑ δεν είχε συνέχεια στις πρώτες συνεδριάσεις του Απριλίου
- Π. Παρασκευαΐδης: Απολογείται για τις δηλώσεις του περί παρακολούθησης του Ν. Ανδρουλάκη
- Παράταση για την υποβολή αιτήσεων στο πρόγραμμα "Αλλάζω συσκευή για τις επιχειρήσεις"
- ΣΥΡΙΖΑ: Ξεκινάει σήμερα η παρουσίαση των υποψηφίων της Αττικής για το ευρωψηφοδέλτιο
- Προκλήσεις και προοπτικές για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και την εργασιακή ισότητα
- Αναστέλλονται προσωρινά τα έργα κατασκευής του flyover στη Θεσσαλονίκη
- Στ. Κασσελάκης: Γιατί ζητάω εκλογές
- Νέος Δικαστικός Χάρτης: Ταχύτερη η έκδοση αποφάσεων
- Το μυστηριώδες Σύνδρομο της Αβάνας