To TikTok στο AdReport

Tο AdReport.com, πλατφόρμα καταγραφής της διαφήμισης στο internet, ανακοίνωσε σήμερα την ενσωμάτωση του TikTok στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που καλύπτει. Μετά την πλήρη κάλυψη του Display από το 2012, του YouTube, του Facebook, του Instagram, του LinkedIn και των διαφημίσεων Out-Of-Home, οι συνδρομητές του AdReport μπορούν

πλέον να ενημερώνονται και για τις διαφημίσεις στο TikTok, είτε αυτές είναι post εταιρειών είτε αναφορές σε brands από influencers.

To TikTok, το πλέον αναπτυσσόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με περισσότερο από 1 δισ. ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, αποτελεί σημαντικό τμήμα της στρατηγικής marketing όλο και περισσοτέρων εταιρειών. To AdReport ανέπτυξε έναν εξελιγμένο αλγόριθμο για την παρακολούθηση τόσο των διαφημιζομένων όσο και εκατοντάδων influencers, ο οποίος, σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας Ηλία Τουτουδάκη, θα βελτιώνεται συνεχώς.

Ο Ηλίας Τουτουδάκης πρόσθεσε ότι «με την ενσωμάτωση του TikTok οι συνδρομητές μας έχουν μια 360ο εικόνα της διαφημιστικής δραστηριότητας οποιασδήποτε εταιρείας, ενώ παράλληλα ενημερώνονται και για τη δραστηριότητα των influencers στη χώρα μας, με πλήθος κατατοπιστικών πινάκων και στατιστικών». Όπως σε όλες τις ενότητες του AdReport, στο TikTok μπορεί να γίνει αναζήτηση ανά ημερομηνία, διαφημιζόμενο, influencer, κατηγορία και οι πληροφορίες να εξαχθούν σε μορφή εικόνας, video, excel κ.ά.

Keywords
Τυχαία Θέματα