Vans: Nέα καμπάνια που ενισχύει τη δημιουργική αυτοέκφραση

Στον «αέρα», βρίσκεται η νέα, παγκόσμια καμπάνια της Vans με τίτλο, «This Is Off The Wall», που προάγει τη δημιουργική αυτοέκφραση αλλά και μία νέα εκδοχή ενός κλασικού παπουτσιού, με την «υπογραφή» του creative agency Anomaly.

Αποτελεί μια ψηφιακή, social και out-of-home καμπάνια, με τίτλο που διακωμωδεί το σλόγκαν της

Vans «Off the wall», που εισήγαγε το 1976 προς τιμήν μιας φράσης που χρησιμοποιούσαν οι skateboarders όταν έκαναν skating σε άδειες πισίνες.

«Η φετινή καμπάνια αναδεικνύει τις αξίες και τα εμβληματικά προϊόντα των εμπορικών σημάτων μας με έναν φρέσκο, αυθεντικό και τολμηρό τρόπο», λέει ο Rob Teague, Vice-president, Global Creative της Vans. Μέρος της προσπάθειας περιελάμβανε τη συνεργασία με διάφορους αθλητές και δημιουργούς σε όλον τον κόσμο – συμπεριλαμβανομένων του Βρετανού ράπερ Little Simz, του DJ Arthur Bray κ.ά., ο καθένας από τους οποίους επιλέχθηκε επειδή είναι «δημιουργικοί ταξιδιώτες … που αναζητούν την αυθεντικότητα στον εαυτό τους, ενώ προωθούν τον πολιτισμό», σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.

Ταυτόχρονα με τη νέα καμπάνια, η Vans παρουσίασε επίσης το «Knu Skool», μια σύγχρονη εκδοχή του δημοφιλούς παπουτσιού skate χαμηλού ύψους της δεκαετίας του ‘90, το «Old Skool».



(Πηγή: The Drum)

Keywords
Τυχαία Θέματα