Viber: Nέος, δωρεάν λογαριασμός για μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Νωρίτερα το πρωί, στο Fuga Restaurant πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την παρουσίαση του νέου, δωρεάν λογαριασμού της Rakuten Viber που αφορά σε ιδιοκτήτες μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Πρόκειται για το πρώτο βήμα της νέας στρατηγικής επέκτασης του Viber προς τον κόσμο των επιχειρήσεων. Με την προσθήκη περισσότερων εργαλείων, η υπερεφαρμογή ενισχύει περαιτέρω το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο και ενδυναμώνει τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, ώστε να χτίσουν

την ψηφιακή τους παρουσία, να ενισχύσουν το engagement των πελατών τους και να προωθήσουν τις πωλήσεις τους στην πλατφόρμα.

Οι νέες δυνατότητες περιλαμβάνουν: Δημόσιο επαγγελματικό προφίλ, Επικοινωνία 1-προς-1 με τον πελάτη, Εύκολη αναζήτηση μέσω Viber, Ειδικούς φακέλους συνομιλίας και Κατάλογο προϊόντων. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Atanas Raykov, VP of Growth, Rakuten Viber, μίλησε για τις τάσεις του κλάδου και τα ορόσημα της Viber στην πορεία της να γίνει μία υπερεφαρμογή, ενώ ο Ritesh Shah, VP of Fintech and Business Solutions, Rakuten Viber, αποκάλυψε στοιχεία από την αρχική έρευνα της εταιρείας, σύμφωνα με την οποία η διατήρηση και η αύξηση των πελατών είναι μεταξύ των πιο δύσκολων αποστολών για την πλειονότητα των μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

Στη συνέχεια, ο Αθανάσιος Ράπτης, CEO του Χρυσού Οδηγού, παρουσίασε δεδομένα σχετικά με την ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων στη χώρα και επεσήμανε ότι, παρά τη θετική τάση της ψηφιοποίησης, η πλειονότητα των μικρών επιχειρήσεων υστερεί σε σχέση με τις παγκόσμιες τάσεις.

Τέλος, η Μαίρη Συνατσάκη, influencer στον χώρο του lifestyle και της ομορφιάς και μία από τις επιχειρηματίες που δοκίμασαν τη νέα υπηρεσία σε beta μορφή, εξήγησε πώς o νέος της επαγγελματικός λογαριασμός επηρέασε θετικά το engagement τόσο με υπάρχοντες, όσο και με νέους πελάτες. Η εκδήλωση έγινε υπό τη διοργάνωση της PR Connexion.

Keywords
Τυχαία Θέματα