Vodafone και Public: Στόχος τα 44 shop-in-shop, τους επόμενους 18 μήνες

Press event πραγματοποιήθηκε σήμερα, νωρίτερα το πρωί, για τη στρατηγική συνεργασία του Public με τη Vodafone, στο Public café Συντάγματος, παρουσία δημοσιογράφων, αλλά και για τα εγκαίνια του Vodafone shop-in-shop στο Public

Συντάγματος.

Στο πλαίσιο του growth project, τους επόμενους 18 μήνες, στόχος είναι δημιουργηθούν 44 shop-in-shops, ενώ θα παρέχονται συνδυαστικά προϊόντα και υπηρεσίες, δίνοντας προστιθέμενη αξία στον κοινό τους πελάτη, με τους ειδικούς της Vodafone να βρίσκονται σε στενή συνεργασία με το προσωπικό των Public.

Η Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε: «Θεωρούμε ότι αυτή η συνεργασία θα πάει την εμπειρία του πελάτη μας στο επόμενο επίπεδο, γιατί ο πελάτης σήμερα θέλει μια ολοκληρωμένη επικοινωνία, καθώς έχουν αλλάξει οι ανάγκες και τα θέλω του».

Από την πλευρά του, ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO στο Public Group, ανέφερε πως στόχος αυτής της συνεργασίας είναι να δημιουργηθεί ένα οικοσύστημα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας για τον πελάτη. Επίσης, εν καιρώ θα γίνει προσφορά υπηρεσιών loyalty, επιβραβεύοντας τους πελάτες. Την οργάνωση της εκδήλωσης ανέλαβε η V+O.

Keywords
Τυχαία Θέματα