WARC: Στο ένα τρισ. δολάρια η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη το 2024

Η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να αυξηθεί 4,4% τη φετινή χρονιά και 8,2% το 2024. Εφόσον επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις της νέας μελέτης του WARC, η αγορά θα ξεπεράσει, για πρώτη φορά, το ένα τρισ. δολάρια. Η ανάλυση του WARC αντλεί στοιχεία από 100 αγορές παγκοσμίως και από τους 40 μεγαλύτερους ιδιοκτήτες Μέσων. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πέντε μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας, και συγκεκριμένα οι Alibaba, Alphabet (ιδιοκτήτρια των Google

και YouTube), Amazon, ByteDance (ιδιοκτήτρια των TikTok και Douyin) και Meta (ιδιοκτήτρια των Facebook και Instagram) θα απορροφήσουν, συνολικά, το ήμισυ της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης, φέτος. Επιπλέον, οι πέντε αυτές εταιρείες αναμένεται να καταγράψουν αύξηση στα διαφημιστικά τους έσοδα της τάξεως του 9,1% το 2023 και 10,7% το 2024.

Την επόμενη χρονιά, οι προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ, οι Ολυμπιακοί Αγώνες και το Euro προβλέπεται ότι θα οδηγήσουν την ανάπτυξη, ενώ τα κανάλια που θα ευνοηθούν περισσότερο θα είναι τα social media (227,2 δισ. δολάρια το 2024 ή το ένα πέμπτο της συνολικής δαπάνης με τη Meta να καρπώνεται το 64,4%), τα retail media (141,7 δισ. δολάρια το 2024 ή 13,6% της συνολικής δαπάνης) και η connected TV (κυρίως λόγω του premium video spend). Η διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί μόλις 0,6% φέτος και 3,6% το 2024, καθώς οι συνθήκες στο οικονομικό περιβάλλον θα εξομαλύνονται.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα