«Αέρας» ανανέωσης στην εταιρική κουλτούρα της Elvida Foods
Διανύοντας περίοδο ανάπτυξης και μετασχηματισμού, η Elvida Foods παρουσίασε πρόσφατα την ανανεωμένη εταιρική κουλτούρα της που τοποθετεί τους ανθρώπους της στο επίκεντρο. Η παρουσίασή της έλαβε χώρα στην ετήσια κοπή της πίτας, στον προαύλιο χώρο του εργοστασίου της εταιρείας, με κεντρικό μήνυμα το σύνθημα «Μαζί φτιάχνουμε το αύριο».
Στην εκδήλωση βρέθηκαν -για πρώτη φορά- και οι 200 εργαζόμενοι της Elvida και απονεμήθηκαν βραβεία στα παλαιά μέλη της ομάδας, που συμπλήρωσαν 10, 15 και 20 χρόνια εργασίας. Η Γενική Διευθύντρια της Elvida Foods, Γιάννα
«H εκδήλωση αυτή θέλουμε να σηματοδοτήσει την ανανεωμένη μας εταιρική κουλτούρα που στο επίκεντρό της έχει τους ανθρώπους μας. Έχοντας, λοιπόν, συγκεντρωθεί για πρώτη φορά όλοι μαζί, εδώ, στο προαύλιο της εταιρείας μας, είναι ευκαιρία να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας σε όλους εσάς που το πάθος και η δέσμευσή σας, συνεχίζουν να μας εμπνέουν καθημερινά».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τι μεταφέρει η αφρικανική σκόνη και γιατί έγινε επικίνδυνη
- Στα όρια της ύφεσης η γερμανική οικονομία
- SCOR και DGTAL αξιολογούν ζημιές με Τεχνητή Νοημοσύνη
- Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι Επ. Ανταγωνισμού στον κλάδο πληροφορικής
- Κοινό ευρωπαϊκό πτυχίο για όλους τους φοιτητές, προτείνει η Κομισιόν
- Αυτό είναι το νέο think tank Αθλητισμού του ΣΥΡΙΖΑ – Όλα τα ονόματα
- Εκδόθηκε η ΚΥΑ για την προκαταβολή 50% της κρατικής αρωγής για τις ζημιές σε φυτικό κεφάλαιο κατά τις πυρκαγιές του 2023
- «Αέρας» ανανέωσης στην εταιρική κουλτούρα της Elvida Foods
- Η Αθηνά Ωνάση επενδύει σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ - Μπαίνει στο διοικητικό συμβούλιο της Groupe Casino
- Νέα Αριστερά: Το οικονομικό "θαύμα" της ΝΔ ξεθωριάζει όλο και ταχύτερα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- «Αέρας» ανανέωσης στην εταιρική κουλτούρα της Elvida Foods
- Η Henkel Consumer Brands διοργάνωσε την πρώτη της δενδροφύτευση
- Πρωτότυπη ενέργεια του Lurpak στο μετρό
- Η Lidl Ελλάς προάγει τη διατροφική δικαιοσύνη
- Πολλαπλές οι διακρίσεις της ΤΕΧΑΝ στα Green Brand Awards 2024
- Νέα συμφωνία των Sony Pictures Television και ΕΡΤ
- Η Κωτσόβολος προσέφερε 421 συσκευές μέσω του προγράμματος «Δεύτερο Σπίτι»
- Το WPP εγκαινιάζει ρόλο Client Lead για τη Nestlé στην Ευρώπη
- H Hatzi Filax Group για την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός
- Νέα καμπάνια «Ο τέλειος γονιός» για το Δέλτα Advance
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- «Αέρας» ανανέωσης στην εταιρική κουλτούρα της Elvida Foods
- Η Lidl Ελλάς προάγει τη διατροφική δικαιοσύνη
- Η Κωτσόβολος προσέφερε 421 συσκευές μέσω του προγράμματος «Δεύτερο Σπίτι»
- Η Henkel Consumer Brands διοργάνωσε την πρώτη της δενδροφύτευση
- Πολλαπλές οι διακρίσεις της ΤΕΧΑΝ στα Green Brand Awards 2024
- Το Νουνού Family στα Green Brand Awards
- H Hatzi Filax Group για την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός
- «Πράσινο» πρόγραμμα e-learning για ΜμΕ από την AFI Microfinance
- Η Cosmote e-Value στη διεθνή λίστα «World’s Most Ethical Companies»
- «Χρυσή» η Carglass στα Green Brand Awards 2024
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ξεκινάει η προκαταβολή του 50% της κρατικής αρωγής για τις ζημιές σε φυτικό κεφάλαιο από πυρκαγιές
- Mytilineos: Πράσινο φως στο πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών από ΓΣ
- Ο εισαγγελέας ζήτησε φυλάκιση 2,5 ετών για τον Ρουμπιάλες
- Βαλτιμόρη: Το κλείσιμο του λιμανιού ίσως κοστίζει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα
- EY: Αύξηση εσόδων, κερδών και συμφωνιών το 2024 αναμένουν οι CEO παγκοσμίως
- Χρηματιστήριο: Τρίτη ημέρα απωλειών, πτώση έως 1,5% στις τράπεζες
- Δένδιας: Η κατάσταση στην Ερυθρά Θάλασσα και οι διμερείς συνεργασίες στο επίκεντρο των επαφών στη Βρετανία
- Κρατική αρωγή: Εκδόθηκε η ΚΥΑ για προκαταβολή 50% για τις ζημιές σε φυτικό κεφάλαιο από τις πυρκαγιές του 2023
- Οι τεχνοκράτες της ΚΑΠ απαντούν γιατί οι ενισχύσεις αγροτών είναι μειωμένες
- Ν. Δένδιας: «Μπαράζ» συναντήσεων με Βρετανούς αξιωματούχους στο Λονδίνο – Τι συζήτησαν