Αύξηση του τζίρου 15% για τα online super market το α΄εννεάμηνο του 2023

Τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023, η αύξηση του τζίρου των online super market ήταν 15% και άγγιξε τα 220 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται q-commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως Efood Market, Pop Market,

Rabbit και Wolt Market, αλλά και παίκτες που συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery όπως το Box και το Instashop.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη ευρήματα περιλαμβάνονται στο εννεαμηνιαίο report που δημοσίευσε η Convert Group.

Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών ήταν: 30% σε προϊόντα για κατοικίδια, 18% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, 14% σε ποτά και αναψυκτικά, 14% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, 11% σε φρέσκα τρόφιμα, 10% σε βρεφικά είδη, 9% σε είδη αρτοποιίας, 8% σε συσκευασμένα τρόφιμα, 7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών κατά 12%.

Keywords
Τυχαία Θέματα