Από τη Leo Burnett Greece η νέα καμπάνια Gillette

H νέα καμπάνια της Gillette της P&G, με τίτλο «Έχεις Πρόσωπο! Και σου αξίζει η Gillette ProGlide!», με πρωταγωνιστή τον Σάκη Ρουβά, φέρει την «υπογραφή» της Leo Burnett Greece, creative agency του Publicis Groupe, και είναι διαφορετική από ό,τι έχουμε συνηθίσει.

Η καμπάνια φέρνει στο προσκήνιο τους καθημερινούς νέους άντρες, οι οποίοι με το ξύρισμα από τη Gillette ProGlide μεταμορφώνονται σε πρωταγωνιστές απλών καθημερινών δραστηριοτήτων

που γίνονται μοναδικές εμπειρίες. Οι καθημερινοί πρωταγωνιστές μαγνητίζουν το ενδιαφέρον και προκαλούν τον θαυμασμό, όχι μόνο του κοινού, αλλά και του μεγαλύτερου σταρ της Ελλάδας, του Σάκη Ρουβά.

Η νέα καμπάνια ανταποκρίνεται στην ανανεωμένη στρατηγική της Gillette ProGlide, η οποία εστιάζει στην ανάδειξη της ατομικότητας και της αυτοπεποίθησης, παρέχοντας ένα προϊόν που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προσδοκίες του σύγχρονου άνδρα.

Το τηλεοπτικό σποτ είναι βασισμένο σε διεθνή καμπάνια και γυρίστηκε στη Ρουμανία με τη συνεργασία της Leo Burnett Greece και της Leo Burnett Romania, καθώς η δυναμική παρουσία του Publicis Groupe στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, «του δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές λύσεις στους διεθνείς πελάτες του, όπως η P&G».

Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ έκανε η Digital Spirit, σε σκηνοθεσία της Marina Erdeljan, ενώ στην επιμέλεια της παραγωγής συμμετείχε η MSL Greece, το PR & Influence agency του Publicis Groupe.

Keywords
Τυχαία Θέματα