Από την Choose καμπάνια της Περ. Πελοποννήσου

H Choose Strategic Communication Partners βρίσκεται πίσω από την τελευταία καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η οποία δημιουργήθηκε για να αναδείξει το έργο διαχείρισης απορριμμάτων στην περιοχή. Η καμπάνια «τρέχει» ήδη σε πανελλαδικά και περιφερειακά τηλεοπτικά κανάλια και ραδιόφωνα.

Πέντε μονάδες επεξεργασίας απορριμμάτων, νέοι χώροι υγειονομικής ταφής και σταθμοί μεταφόρτωσης που βρίσκονται ήδη σε λειτουργία σε όλους τους νομούς της Πελοποννήσου αναδεικνύονται μέσα από την καμπάνια «Έργα εμβληματικά, καθαρές πόλεις και χωριά».

Ο

στόχος της επικοινωνίας που δημιούργησε η ομάδα της Choose με επικεφαλής δημιουργικού την Αννα-Μαρία Σπηλιωτοπούλου, είναι να δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα για το πώς η κατασκευή αυτών των έργων έλυσε το πρόβλημα σκουπιδιών που αντιμετώπιζε η περιοχή, καλώντας σε συμμετοχή τους κατοίκους της Πελοποννήσου με τη δημιουργία κουλτούρας ανακύκλωσης.

Η καμπάνια θα «τρέξει», επίσης, σε έντυπα, διαδίκτυο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για την παραγωγή η Choose συνεργάστηκε με τη NorroGroup.

Keywords
Τυχαία Θέματα