Από την Jetdrops η νέα φοιτητική καμπάνια του Vodafone CU

«Ζήσε φασούλα σαν τη Σούλα!», είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας φοιτητικής καμπάνιας του Vodafone CU, με την «υπογραφή» της Jetdrops.

Η ομάδα της Jetdrops ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου τη δημιουργία της καμπάνιας, το creative direction, την οργάνωση και εκτέλεση της παραγωγής, καθώς και τον σχεδιασμό του dedicated marketing page.

Η Σούλα έκανε την εμφάνισή της στα ψηφιακά κανάλια YouTube, Instagram, TikTok & Web, ενώ «έντυσε» με την εικόνα της βιτρίνες, digital signage και banners σε Vodafone & CU stores και μίλησε στο ραδιόφωνο για τη φασούλα της, προ(σ)καλώντας κάθε φοιτητή να ακολουθήσει το παράδειγμά της. Αλλά ποια είναι η Σούλα;

Όλα όσα είναι και οι φοιτητές στους οποίους απευθύνεται το Vodafone CU: «Είναι η τυπική φοιτήτρια που σκρολάρει όλη μέρα στο TikTok, έχει τρέλα με το online shopping, έχει όνειρα, φιλοδοξίες, crushes».

Keywords
Τυχαία Θέματα