Από την Kevin+Marshall το λανσάρισμα του Padu app

Στον «αέρα» βρίσκεται η καμπάνια του Padu app, της νέας εφαρμογής που επιβραβεύει με δωροεπιταγές από επώνυμα brands κάθε απόδειξη αγορών. Το λανσάρισμα ανέλαβε η Kevin+Marshall, η οποία σχεδίασε και επιμελήθηκε το δημιουργικό της καμπάνιας.

Ως δημιουργικός χαρακτήρας του Padu επιλέχτηκε το γουρουνάκι, «ένα διαχρονικό σύμβολο αποταμίευσης που για τις ανάγκες της επικοινωνίας συσχετίζεται με το κέρδος», όπως επισημαίνεται. Η καμπάνια εξελίσσεται σε ψηφιακά Μέσα, outdoor, στο ραδιόφωνο με σποτς και αναφορές από ραδιοφωνικούς παραγωγούς.

Το επόμενο βήμα είναι με ψηφιακά, κατά βάση, βίντεο και στην τηλεόραση. «Χαιρόμαστε να αναδεικνύουμε τη δημιουργικότητα και ανατρεπτικότητα που έχουμε ως αρχές στην εταιρεία μας και βρήκαν εφαρμογή στην επικοινωνία του Padu app», δήλωσε ο Ν. Κουλάκογλου, Creative Director της Kevin+Marshall.

Keywords
Τυχαία Θέματα