Από την Ogilvy η καμπάνια για τη χορηγία της Toyota στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Η Ogilvy ανέλαβε τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση της επικοινωνίας για τη χορηγία της Τoyota Ελλάς στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, σε συνεργασία με την EssenceMediaCom.

Ακολουθώντας το μήνυμα «Let’s go beyond», που διατρέχει όλη την επικοινωνία του brand, έβαλε στο επίκεντρο το πάθος που χαρακτηρίζει την Toyota για την ασφάλεια, την ηλεκτροκίνηση, το περιβάλλον και την εξέλιξη ακόμα καλύτερων αυτοκινήτων για

όλους, με μια 3600 καμπάνια που έτρεξε πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα. Μια digital καμπάνια πριν τον αγώνα επικοινώνησε τη συμβολή της στον αγώνα ως χορηγού και το πώς μέσα από τους αγώνες πάει ένα βήμα παραπέρα τα αυτοκίνητα.

Η Ogilvy επιμελήθηκε την παρουσία της στην υπερειδική διαδρομή στις 7 Σεπτεμβρίου, στην Πλατεία Νερού, στο χωριό των χορηγών και μέσα στη διαδρομή, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο Toyota C-HR. Σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και την In The Loop, η Ogilvy «έτρεξε» μια σειρά περιβαλλοντικών και κοινωνικών δράσεων για την ασφάλεια των θεατών και του αγώνα, την πρόληψη των πυρκαγιών και την προστασία των βουνών από τα σκουπίδια.

Η καμπάνια περιελάμβανε διαγωνισμούς με έπαθλα πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα, ενώ, σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, η ομάδα της Ogilvy παρακολουθούσε τις ειδικές από κοντά και δημιουργούσε περιεχόμενο για τους followers της Toyota Ελλάς.

Keywords
Τυχαία Θέματα