Από την Ogilvy η καμπάνια για τη χορηγία της Toyota στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Η Ogilvy ανέλαβε τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση της επικοινωνίας για τη χορηγία της Τoyota Ελλάς στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, σε συνεργασία με την EssenceMediaCom.
Ακολουθώντας το μήνυμα «Let’s go beyond», που διατρέχει όλη την επικοινωνία του brand, έβαλε στο επίκεντρο το πάθος που χαρακτηρίζει την Toyota για την ασφάλεια, την ηλεκτροκίνηση, το περιβάλλον και την εξέλιξη ακόμα καλύτερων αυτοκινήτων για
Η Ogilvy επιμελήθηκε την παρουσία της στην υπερειδική διαδρομή στις 7 Σεπτεμβρίου, στην Πλατεία Νερού, στο χωριό των χορηγών και μέσα στη διαδρομή, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο Toyota C-HR. Σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και την In The Loop, η Ogilvy «έτρεξε» μια σειρά περιβαλλοντικών και κοινωνικών δράσεων για την ασφάλεια των θεατών και του αγώνα, την πρόληψη των πυρκαγιών και την προστασία των βουνών από τα σκουπίδια.
Η καμπάνια περιελάμβανε διαγωνισμούς με έπαθλα πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα, ενώ, σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, η ομάδα της Ogilvy παρακολουθούσε τις ειδικές από κοντά και δημιουργούσε περιεχόμενο για τους followers της Toyota Ελλάς.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Προειδοποίηση Στουρνάρα στις τράπεζες: «Προετοιμαστείτε…»
- Σούνακ: Τέλος στους σκύλους American XL bully, μετά από αύξηση των επιθέσεων
- Αδικαιολόγητη η αισχροκέρδεια στις αγορές τροφίμων, επισημαίνει η κυβέρνηση
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Ολοκληρώθηκε η συλλογή των Αιτήσεων ΟΣΔΕ 2023
- Δειγματοληψίες από το κινητό Εργαστήριο Αναλύσεων Εδαφών και Νερών του ΙΒΚΦ του ΕΛΓΟ-Δήμητρα
- Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για το λανσάρισμα του νέου ID.7
- FedHATTA: Σε σημείο «μηδέν» ο τουρισμός στη Θεσσαλία
- ΣΕΠΕ: 9 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν αύξηση μισθών
- Οι πρώτες δειγματοληψίες για την εικόνα των εδαφών μετά από τις πλημμύρες
- Γιατί η Tesla βγαίνει κερδισμένη από την απεργία στις αυτοκινητοβιομηχανίες των ΗΠΑ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Από την Ogilvy η καμπάνια για τη χορηγία της Toyota στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
- Η Event Plus ταξίδεψε με τη Vichy Laboratoires στα ελληνικά νησιά
- Στρατηγική σύμπραξη BestPrice.gr – Eurobank
- Τα Public παρουσιάζουν 13 mega καταστήματα «Public + home»
- H Pernod Ricard Hellas συνεχίζει τους καθαρισμούς παραλιών
- Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός των Edenred και Σκλαβενίτης
- H Ελ Γκρέκο γιορτάζει τα 20 χρόνια της
- Το Negroni Week στις 18-24/09
- Praktiker Hellas: Συλλογή τροφίμων για τις πληγείσες περιοχές
- Τα Pet City δίπλα στα πλημμυροπαθή ζώα της Θεσσαλίας
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η Ο.ΣΥ. στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας
- Θεσ/νίκη: Συνεντεύξεις για 2.700 θέσεις εργασίας στις «Ημέρες Καριέρας» της ΔΥΠΑ
- Goldman Sachs: Παίρνουν «φωτιά» τα ομόλογα των ελληνικών τραπεζών - Ποιά προτείνει για επένδυση
- Από τμήμα της Ολυμπίας Οδού (Ελευσίνα – Ισθμός) η διέλευση της 34ης ΣΠΑΡΤΑΚΙΑΔΑΣ στις 16/9
- Διαχείριση των συνόρων: Η ΕΕ υπογράφει συμφωνία περί καθεστώτος του Frontex με την Αλβανία
- Μνημόνιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων
- Στο τραπέζι η υποχρεωτική ασφάλιση ακινήτων – Πόσο κοστίζει
- Εθνική Αθηνών – Θεσσαλονίκη: Στην κυκλοφορία από τις 17:00
- H κόρη του Μπερλουσκόνι κατά της Μελόνι: Είναι δημαγωγός
- Γ. Στουρνάρας: Έρχονται πιο δύσκολες μέρες για τις τράπεζες