Από την Ogilvy η καμπάνια για τις νέες στολές της Aegean

Ένα ιδιαίτερο runway για την παρουσίαση των νέων στολών της Aegean δημιούργησε η Ogilvy σε συνεργασία με τους Antoine Asseraf και René Habermacher.

Τη νέα συλλογή δημιούργησε η Zeus+Δione υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση και τον σχεδιασμό του Marios Schwab, με σκοπό να αναδείξει, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, τον μοντέρνο χαρακτήρα και τη σύγχρονη ελληνικότητα που χαρακτηρίζει την Aegean.

«Πρωταγωνιστικό» ρόλο στην καμπάνια έχει ο καθρέπτης, στον οποίο δεν εμφανίζεται απλώς μια αντανάκλαση των στολών, αλλά η ζωή, η κίνηση, ο ουρανός και κάθε μέρος στο οποίο βρίσκεται το προσωπικό της εταιρείας. Την παραγωγή του τηλεοπτικού
ανέλαβε η Picky Productions σε σκηνοθεσία Antoine Asseraf και René Habermacher.

Keywords
Τυχαία Θέματα