Από την Ogilvy η ψηφιακή καμπάνια της ΑΒ, #PausiGiaKalo
Η Ogilvy επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια #PausiGiaKalo της ΑΒ Βασιλόπουλος. Mέσα από δύο βίντεο στα ψηφιακά Μέσα, η καμπάνια καλεί το κοινό να κάνει μία «παύση» στη σπατάλη τροφίμων και να συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και της τσέπης του.
Στο σποτ του YouTube παρουσιάζονται δύο ήρωες, ένας άνδρας και μία γυναίκα, τη στιγμή που κάνουν ψώνια σε ένα κατάστημα ΑΒ. Ξαφνικά γίνεται μία «παύση» μπροστά τους, σηματοδοτώντας τη σκέψη που χρειάζεται να κάνει κάποιος τη στιγμή των αγορών: «Τι πραγματικά χρειαζόμαστε να αγοράσουμε».
Ένας από τους βασικούς λόγους που οδηγεί τους καταναλωτές στη σπατάλη τροφίμων είναι ότι αγοράζουν περισσότερα από όσα χρειάζονται. Η «παύση» στην οποία προτρέπει η ΑΒ, είναι για να σκεφτεί αν θα καταναλώσει εγκαίρως το τρόφιμο που πρόκειται να αγοράσει.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Deutsche Bank: Πρωταθλήτρια στις αποδόσεις η ελληνική αγορά – Πώς κινήθηκαν ομόλογα και εμπορεύματα
- Ν. Χριστοδουλάκης στο Naftemporiki TV: Πού πρέπει να κατευθυνθούν οι πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης
- ΣΥΡΙΖΑ: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος της Κ.Ο. – Διαμαρτυρία για το «χωροταξικό» της Βουλής
- ΑΔΜΗΕ: Ολοκληρώθηκε η νέα διασύνδεση Ελλάδας-Βουλγαρίας
- Νέα CEO της Micosoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας η Γιάννα Ανδρονοπούλου
- Η Κλιματική Αλλαγή φέρνει ένα δυστοπικό, τρομακτικό μέλλον λιμού και δεινών
- Σύλλογος Προσωπικού Alpha Bank: Νικητής των εκλογών ο Ενωμένος Σύλλογος με 94,55%
- Αρκούδες κατέστρεψαν κυψέλες σε περιοχές της Ηπείρου
- Αναγκαστική προσγείωση αεροπλάνου της Aegean στην Νάπολη
- Ο ΟΦΥΠΕΚΑ μπαίνει στο περιοδικό Σχεδία με Όλυμπο και Ασπροπάρη (φωτο)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Από την Ogilvy η ψηφιακή καμπάνια της ΑΒ, #PausiGiaKalo
- New York College και Τ. Μπουλμέτης σε νέα καμπάνια
- Spec 180.000 ευρώ από την Εθνική Αρχή Στοιχημάτων Κύπρου
- H Ogilvy δημιουργεί για την Cosmote
- Η Bespoke SGA Holdings αποκτά το 60% της Ίον
- H αφοσίωση των εργαζομένων, κλειδί για την απελευθέρωση της δυναμικής των Πωλήσεων
- Διαγωνισμό διεξάγει τον Ιούλιο το Lidl Plus
- Trabaho και IEK Ακµή σε νέα καµπάνια
- Συνεργασία Praktiker Hellas και TÜV Hellas
- Findy.gr: Nέα πλατφόρμα αγοραπωλήσεων μεταχειρισμένων προϊόντων
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Πετρέλαιο: «Ό,τι χρειαστεί» από Σαουδική Αραβία και Ρωσία- Πάνω από τα 76 δολ. το μπρεντ
- Natixis: «Φως στην άκρη του τούνελ» για την Ελλάδα - Πλησιάζει η επενδυτική βαθμίδα
- Αλεξανδρούπολη: Σύλληψη δύο διακινητών για παράνομη μεταφορά 14 μεταναστών
- Aegean: Αναγκαστική προσγείωση στη Νάπολη της πτήσης Θεσσαλονίκη- Βαρκελώνη
- Morgan Stanley: Στο 4% θα καταλήξει το επιτόκιο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας
- ΔΥΠΑ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις επιχειρήσεων για πρόγραμμα επαγγελματικής εμπειρίας νέων
- Φωτιά στην Άσσηρο Θεσσαλονίκης: Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά
- Ανοιξαν οι αιτήσεις εταιρειών για επιδότηση εργασιακής εμπειρίας νέων ανέργων
- ΕΥ: Δυσπιστοι οι καταναλωτές προς τα οφέλη της ενεργειακής μετάβασης
- Summer sales begin on Monday; shops open on Sunday July 16