Από την Ogilvy η ψηφιακή καμπάνια της ΑΒ, #PausiGiaKalo

Η Ogilvy επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια #PausiGiaKalo της ΑΒ Βασιλόπουλος. Mέσα από δύο βίντεο στα ψηφιακά Μέσα, η καμπάνια καλεί το κοινό να κάνει μία «παύση» στη σπατάλη τροφίμων και να συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και της τσέπης του.

Στο σποτ του YouTube παρουσιάζονται δύο ήρωες, ένας άνδρας και μία γυναίκα, τη στιγμή που κάνουν ψώνια σε ένα κατάστημα ΑΒ. Ξαφνικά γίνεται μία «παύση» μπροστά τους, σηματοδοτώντας τη σκέψη που χρειάζεται να κάνει κάποιος τη στιγμή των αγορών: «Τι πραγματικά χρειαζόμαστε να αγοράσουμε».

Ένας από τους βασικούς λόγους που οδηγεί τους καταναλωτές στη σπατάλη τροφίμων είναι ότι αγοράζουν περισσότερα από όσα χρειάζονται. Η «παύση» στην οποία προτρέπει η ΑΒ, είναι για να σκεφτεί αν θα καταναλώσει εγκαίρως το τρόφιμο που πρόκειται να αγοράσει.

Keywords
Τυχαία Θέματα