Αποτύπωμα άνθρακα και συμπερίληψη, προτεραιότητα για τη Wavemaker

Η Wavemaker αποφάσισε να εφαρμόζει το carbon calculator και το inclusive planning της Group M σε όλα τα media plans των πελατών της, εκτός αν εξαιρούνται. Στόχος της πρωτοβουλίας της εταιρείας, η οποία έχει περισσότερους από 100 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των Nationwide, Morrisons και Viacom, είναι να παρέχει στους πελάτες της insights για

το κοινό αλλά και να τους βοηθήσει να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα.

Το carbon calculator της Group M, το οποίο χρησιμοποιείται από εταιρείες του ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των Mediacom και Mindshare, συμβουλεύει τους πελάτες για τα κανάλια – και, τελικά, για τα Μέσα – που προκαλούν τις περισσότερες εκπομπές άνθρακα, σε μια προσπάθεια να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα της διαφήμισης.

Στη συνέχεια προτείνει τρόπους με τους οποίους οι διαφημιζόμενοι μπορούν να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα από τη διαφήμιση. Η πρωτοβουλία inclusive planning της Wavemaker στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν διαφορετικά είδη κοινού από το ξεκίνημα ενός πλάνου και όχι ως εκ των υστέρων.

«Όταν νιώθεις ότι ο κόσμος περνά από κρίση σε κρίση με πρωτοφανή ταχύτητα, είναι εύκολο να μη μείνεις πιστός στο βραχυπρόθεσμο σκεπτικό σου και να αφήσεις το επείγον να μπει εμπόδιο στο σημαντικό», δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Wavemaker UK, Kelly Parker. «Η εφαρμογή αυτού του “φακού” θετικού αντίκτυπου στη δουλειά μας δεν είναι απλώς μια ηθική επιταγή, αλλά οδηγεί επίσης σε αποτελέσματα», συμπλήρωσε.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα
Αποτύπωμα, Wavemaker,apotypoma, Wavemaker