Δύο υπηρεσίες με κοινωνικό προφίλ από την Praktiker Hellas

Με σκοπό να συμβάλει σε ένα μέλλον συμπεριληπτικό και προσβάσιμο σε όλους, η Praktiker Hellas παρουσίασε δύο νέες υπηρεσίες σε όλα τα καταστήματά της.

Πρόκειται για την «Υπηρεσία διερμηνείας ελληνικής νοηματικής γλώσσας» για άτομα με ακουστική αναπηρία και για την «Υπηρεσία μελέτης μπάνιου για ΑμεΑ και εμποδιζόμενα άτομα» για τα άτομα περιορισμένης κινητικότητας. Σημειώνεται ότι, για την πρώτη υπηρεσία, η εταιρεία συνεργάζεται με τη HandsUp.

Έτσι ο ενδιαφερόμενος θα διαλέγει ημερομηνία και ώρα που επιθυμεί να μεταβεί στο κατάστημα μέσω φόρμας στο site της Praktiker, θα λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού και θα εξυπηρετείται εντός του καταστήματος, από την ομάδα πιστοποιημένων διερμηνέων ΕΝΓ της HandsUp.

Keywords
Τυχαία Θέματα