Έναν χρόνο λειτουργίας και 240.000 καταναλωτές «μετρά» η Klarna

Η Klarna, παγκόσμια υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, συμπληρώνει έναν χρόνο λειτουργίας στην Ελλάδα και «μετρά» περισσότερους από 240.000 καταναλωτές, οι οποίοι προστίθενται στο δίκτυο των πάνω από 150 εκατ. χρηστών παγκοσμίως.

Μετά από έναν χρόνο λειτουργίας στη χώρα μας, η υπηρεσία διαθέτει περισσότερους από 1.500 εμπόρους που δραστηριοποιούνται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, σε διάφορους τομείς, όπως Public, Ikea,

Leroy Merlin, H&M, Tommy Hilfiger, BSB, Cosmos Sport και Zakcret. Στην Ελλάδα, η Klarna ξεκίνησε με την υπηρεσία Pay in 3, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να πληρώσουν σε τρεις άτοκες δόσεις με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.

«Συμβάλλουμε σημαντικά στην ανάπτυξη των εμπόρων, παρέχοντας επιλογές πληρωμών που αυξάνουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, με αποτέλεσμα μεγαλύτερο παραγόμενο τζίρο για τους συνεργάτες μας. Βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή του ταξιδιού μας και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να εισάγουμε νέες και καινοτόμες υπηρεσίες στην ελληνική αγορά», δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.

Keywords
Τυχαία Θέματα