Ένας χρόνος λειτουργίας του Omnicliq CSS

H Omnicliq γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του δικού της CSS (Comparison Shopping Service). Με το CSS της Omnicliq, μεγάλα e-shops της ελληνικής αγοράς κατάφεραν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο το διαφημιστικό τους budget, καθώς με την ίδια δαπάνη πέτυχαν αύξηση σε impressions, clicks και conversions τόσο σε καμπάνιες Google Standard Shopping όσο και σε καμπάνιες Performance

MAX.

Η υπηρεσία δοκιμάστηκε αρχικώς σε verticals όπως Gadget & Accessories, Fashion, Home & Garden και Pharmacy όπου η ανάλυση των δεδομένων έδειξε αύξηση των αποτελεσμάτων κατά 20%.

Ο συνιδρυτής και Head of Digital της Omnicliq, Δημήτρης Μπαχτσεβάνης, δήλωσε: «Στην Omnicliq, επενδύουμε σημαντικούς πόρους σε έρευνα και ανάπτυξη και από την πρώτη στιγμή δημιουργήσαμε δικές μας λύσεις στην αυτόματη και proactive βελτίωση shopping καμπανιών. Το CSS συμπλήρωσε το “οπλοστάσιό” μας, ώστε τα projects που διαχειριζόμαστε να έχουν ακόμη ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».

Keywords
Τυχαία Θέματα