Επέκταση συνεργασίας Autohellas Hertz και Ogilvy

Σε επέκταση της συνεργασίας τους προχώρησαν η Autohellas Hertz με την Ogilvy, με στόχο την αύξηση της οργανικής παρουσίας στις μηχανές αναζήτησης (SEO).

Η συνεργασία με την performance ομάδα της Ogilvy περιλάμβανε μέχρι πρότινος το Performance Marketing, CRM και Data Strategy.

Η συνεργασία θα ξεκινήσει για το domain www.hertz.gr και σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλα domains του ομίλου, που αφορούν αγορές του εξωτερικού.

Σκοπός της συνεργασίας είναι να γίνει ένα συνολικό audit ως προς τη δομή, το περιεχόμενο, τα τεχνικά θέματα αλλά και το backlinks profile του site και των επιμέρους σελίδων του, ώστε να βελτιωθεί η οργανική παρουσία στις μηχανές αναζήτησης για το σύνολο των υπηρεσιών της Autohellas Hertz.

Keywords
Τυχαία Θέματα