«Επικοινωνία: Η επόμενη μέρα»

Δύο χρόνια μετά το μεγάλο συνέδριο «Brands, Επικοινωνία, ΜΜΕ, σε Κρίση;», η αγορά συγκεντρώνει και πάλι τις δυνάμεις της σε ένα από τα μεγαλύτερα συνέδρια που έγιναν ποτέ στον χώρο της εμπορικής επικοινωνίας στην Ελλάδα. Ποιοι είναι οι λόγοι που οδηγούν την αγορά σε αυτήν τη νέα διοργάνωση και ποια τα προσδοκώμενα αποτελέσματα; Οι Πρόεδροι των επίσημων φορέων που συμμετέχουν, μας δίνουν τις απαντήσεις.
Keywords
Τυχαία Θέματα