Επιμήκυνση της τηλεοπτικής περιόδου και νέες επενδύσεις, λόγω εκλογών

Σε επιμήκυνση της τηλεοπτικής περιόδου και σε νέες επενδύσεις, ακόμα και στην εκπνοή της σεζόν, προχωρούν τα τηλεοπτικά κανάλια λόγω εκλογών, με την ελπίδα να ρεφάρουν την απώλεια διαφημιστικών εσόδων που αναμένεται να επιφέρει η κάλπη, αλλά και να βελτιώσουν τη θέση τους στη γενική κατάταξη τηλεθέασης.

Η διεξαγωγή των εκλογών στις 21 Μαΐου και, κυρίως, ο δεύτερος γύρος στις 2 Ιουλίου, θέτει τους τηλεοπτικούς σταθμούς σε

παρατεταμένη εγρήγορση και επεκτείνει τη διάρκεια του τηλεοπτικού «πρωταθλήματος» στα βάθη του καλοκαιριού.

Οι σειρές που κυριαρχούν στην prime time θα παίζονται τελικά μέχρι και τον Ιούλιο, ενώ προγραμματίζονται και πρεμιέρες νέων προγραμμάτων σε κανάλια που διεκδικούν βελτίωση των επιδόσεών τους, έστω και στο παρά πέντε του φινάλε της σεζόν.

Παράλληλα, η επίπτωση των εκλογών στα διαφημιστικά έσοδα των καναλιών αναμένεται να καταγραφεί πιο κοντά στις εκλογές, οπότε πυκνώνουν οι προεκλογικές συγκεντρώσεις και το πολιτικό περιεχόμενο, ενώ το αν και σε τι βαθμό θα υπάρξει απώλεια θα εκτιμηθεί μετά τον πρώτο γύρο.

Για την ώρα, έως και το πρώτο δεκαήμερο, ο Μάιος «τρέχει» με αύξηση σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, ο οποίος όμως ήταν σημαντικά πεσμένος, καθώς τότε βγήκε στη διαφήμιση ο αντίκτυπος της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία και της ενεργειακής κρίσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο διαφημιστικός χρόνος που αφιερώνεται από τα κανάλια στη μετάδοση πολιτικών σποτ που γίνεται δωρεάν, αντιστοιχεί στο πόσο των έξι εκατ. ευρώ σύμφωνα με τη σχετική ΚΥΑ που εκδόθηκε σχετικά με τις υποχρεώσεις των καναλιών στην προεκλογική περίοδο. Διαβάστε περισσότερα στη στήλη Media Views του Marketing Week που κυκλοφορεί τη Δευτέρα 15 Μαΐου.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Επιμήκυνση,epimikynsi