Επιστρέφουν στην πλατφόρμα του Glami.gr οι καταναλωτές χάρη στο ΑΙ

Tο Glami υπόσχεται μία απρόσκοπτη εμπειρία αγορών μόδας μέσα από τη χρήση machine learning, τεχνολογία που περιλαμβάνει προτάσεις αγορών με βάση τη σχετικότητα και την ομαδοποίηση προϊόντων σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις των επισκεπτών καθώς διαχειρίζεται περισσότερα από 15 εκατ. προϊόντα από σχεδόν 5 χιλιάδες ηλεκτρονικά καταστήματα.

Χάρη σε ειδικούς αλγόριθμους, το Glami εξασφαλίζει μια προσωποποιημένη εμπειρία διαδικτυακών αγορών προσαρμοσμένη στα προσωπικά τους κριτήρια, αγγίζοντας έως και 80% προσωποποιημένων sessions, με το 20% εξ αυτών να οδηγεί σε νέες αγορές.

Πρόσφατη έρευνα του fashion research του Glami αποκάλυψε πως παρόλο που το 40% των καταναλωτών δεν τρέφει ιδιαίτερο ενδιαφέρον προς τις εταιρείες μόδας που χρησιμοποιούν AI, πλέον το 25% φαίνεται θετικό ως προς την εξερεύνηση του νέου ορίζοντα που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στις αγορές μόδας.

Keywords
Τυχαία Θέματα