Έρευνα EY-Economist Impact: Ποιες είναι οι κινητήριες δυνάμεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη;
Σύμφωνα με νέα, παγκόσμια έρευνα του Economist Impact με την υποστήριξη της ΕΥ, έρευνα η οποία κατέγραψε τις απόψεις 400 ανώτερων στελεχών επιχειρήσεων καταναλωτικών προϊόντων και λιανικής πώλησης σε όλον τον κόσμο, οι συγκεκριμένοι οργανισμοί έχουν, σήμερα, μια σημαντική ευκαιρία να διαμορφώσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών μέσω της μοναδικής σχέσης εμπιστοσύνης που έχουν μαζί τους.
Η μελέτη
Σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (62%) δηλώνουν ότι συνεργάζονται για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, ωστόσο, εξακολουθεί να παρατηρείται υστέρηση στον τομέα αυτό, δεδομένων των σημαντικών εκπομπών, αλλά και της σπατάλης αγαθών που παρατηρούνται στα σημεία κατανάλωσης και διάθεσης.
Συνεργασία με τους φορείς χάραξης πολιτικής
Σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν, ακόμη, ότι το αυστηρό ρυθμιστικό περιβάλλον αποτελεί σημαντικό εμπόδιο στη βιώσιμη συνεργασία. Ωστόσο, η μελέτη διαπιστώνει ότι μόλις το 6% δίνουν προτεραιότητα στη συνεργασία για να μεγιστοποιήσουν τη δυνατότητα συμμετοχή τους στη διαμόρφωση των προτύπων και της νομοθεσίας βιώσιμης ανάπτυξης. Πάνω από τα τρία τέταρτα (80%) δήλωσαν ότι οι κρατικοί κανονισμοί και τα πρότυπα του κλάδου έχουν «μεγάλη» ή «εξαιρετικά μεγάλη» σημασία για την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης. Ωστόσο, μόνο το 6% θεωρούν την ενεργή συνεργασία με τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής ως κρίσιμο παράγοντα για την επίτευξη προόδου στο μέλλον.
Το κλειδί βρίσκεται στη συνεργασία
Τα ευρήματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι υπάρχει έντονη διάθεση συνεργασίας από τις επιχειρήσεις για την εφαρμογή μέτρων βιώσιμης ανάπτυξης. Η πλειοψηφία (85%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι επιδιώκουν να συνεργαστούν πιο στενά με τους εταίρους τους για τη δημιουργία κοινών στρατηγικών βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ σχεδόν οι μισοί (45%) δήλωσαν ότι η συνεργασία με τους ανταγωνιστές τους επιταχύνεται. Ωστόσο, το 68% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι η έλλειψη σαφών στόχων αποτελεί βασικό εμπόδιο στην αξιολόγηση της συλλογικής προόδου.
Η έκθεση αναφέρει, επίσης, ότι οι εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων αναγνωρίζουν πως η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί ευκαιρία για ανάπτυξη, ενίσχυση της αποδοτικότητας κόστους και οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ των ενδιαφερομένων μερών. Το 87% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι η κερδοφορία της επιχείρησης αποτελεί τη βασική κινητήρια δύναμη για τις πρωτοβουλίες βιώσιμης ανάπτυξης που εφαρμόζουν. Αντίθετα, οι κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανησυχίες θεωρήθηκαν λιγότερο σημαντικοί παράγοντες από τις προσδοκίες της αγοράς και την αξία της επωνυμίας. Συγκεκριμένα, το 34% των εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων θεωρούν ότι η προσέγγισή τους προς τη βιώσιμη ανάπτυξη καθοδηγείται από τη δημιουργία αξίας, ενώ το 33% από τη φήμη της εταιρείας.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Άρτα: Σε καταστολή οι γονείς του βρέφους που ξεχάστηκε στο αυτοκίνητο
- Η μεγάλη παραίτηση «χτύπησε» και τα σούπερ μάρκετ
- Πού θα εγκατασταθούν τα πρώτα υπεράκτια αιολικά πάρκα της Ελλάδας
- Wagner: Τι θα σήμαινε ο χαρακτηρισμός της ως «τρομοκρατική οργάνωση»
- Προειδοποίηση Αllianz: Υπάρχουν όλα τα συστατικά για μια στιγμή Minsky
- Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις Ιουνίου 2023
- Πληθωρισμός: Οι πρώτες μειώσεις τιμών στην αγορά και τα μηνύματα από ΕΚΤ
- Ιαπωνία: Σκύλος-ήρωας έσωσε 50χρονο από καρδιακό επεισόδιο
- Eurovision 2023: Α’ Ημιτελικός – Οι δέκα χώρες που προκρίθηκαν στον τελικό
- Φ/Β Net Metering 1,3 MW από την Αέναος για τα "Νερά Κρήτης"
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Έρευνα EY-Economist Impact: Ποιες είναι οι κινητήριες δυνάμεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη;
- e-Commerce Conference 2023: Συναίσθημα και εξωστρέφεια «κλειδιά» για βέλτιστο UX
- Cambo και Calpak σε νέα συνεργασία
- Keyvoto: Νέα πλατφόρμα product experience management
- Νέα συνεργασία Neat & Proper και Mat Fashion
- Νεά καμπάνια Aegean και The Newtons Laboratory
- Νέα 360º επικοινωνία για τον Γρηγόρη
- Στον «αέρα» καμπάνια Fix Άνευ από την BBDO
- Η τρικαλινή Plushost, το πιο πολυβραβευμένο Growth Hacking Agency για το 2023
- Η Convert Group στα 30 Καλύτερα Εργασιακά Περιβάλλοντα της Ελλάδας
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Πάρος και Μήλος κλέβουν την καρδιά των ξένων ταξιδιωτών
- Morgan Stanley: Ψήφος εμπιστοσύνης σε ελληνική οικονομία και ΧΑ
- METRO ABEE: Πλάνο επενδύσεων 280 εκατ. ευρώ έως το 2026
- ΔΥΠΑ: Από σήμερα οι αιτήσεις για νέες επιχειρήσεις με επιχορήγηση έως 14.800 ευρώ - Ποιους αφορά
- ΔΥΠΑ: Ξεκινούν οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απασχόλησης 5.000 ανέργων
- Τραγωδία στην Άρτα: Φρουρούμενος νοσηλεύεται ο πατέρας του βρέφους που ξεψύχησε μέσα στο αυτοκίνητο
- ΟΛΘ Α.Ε.: Ανοδική η διακίνηση containers στο 1ο τρίμηνο του 2023
- Eurovision 2023: Α’ Ημιτελικός – Οι δέκα χώρες που προκρίθηκαν στον τελικό
- TUI: Βλέπει σημαντική αύξηση της ταξιδιωτικής κίνησης την καλοκαιρινή περίοδο
- ΔΥΠΑ: Ξεκινούν οι αιτήσεις για το νέο πρόγραμμα απασχόλησης 5.000 ανέργων - Ποιους αφορά