Εθνικά βραβεία εξυπηρέτησης πελατών 2022: Με εκπλήξεις και… μαγεία, η φετινή τελετή απονομής

Η φετινή τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με τον Frank Thibaut, Πρόεδρο του Δ.Σ. του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) & Διευθυντή Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης και Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Αττικής Οδού, να μοιράζεται με το DF περισσότερες πληροφορίες σχετικά.

DF: 13 χρόνια Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Πόσο σημαντικός είναι για τις επιχειρήσεις αυτός ο θεσμός;

Frank Thibaut: Εδώ και 13 χρόνια τα Εθνικά

Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν αποδείξει ότι δεν βρίσκονται τυχαία στο επίκεντρο της ελληνικής επιχειρηματικότητας.
Το ΕΙΕΠ εναρμονισμένο πλήρως με τις συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική επικράτεια, και έχοντας ως γνώμονα την υψηλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών του, κατανοεί την ανάγκη των εταιρειών περισσότερο από ποτέ, να βραβεύουν όλους τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής στην εξυπηρέτηση πελατών τους, όλα τα συστήματα εκείνα αλλά και όλες τις ομάδες που δουλεύουν καθημερινά για την εξυπηρέτηση των πελατών τους. Η αναγνώριση αυτή, είναι πολύ σημαντική τόσο για τους ίδιους τους ανθρώπους όσο και για τις επιχειρήσεις τους που θέλουν να αναδειχθούν και να ξεχωρίσουν η κάθε μία στον τομέα τους.

Ποιο όραμα/ στόχο του ΕΙΕΠ ενσαρκώνουν τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών;

Στόχος των Βραβείων είναι η ανάδειξη των καλύτερων μεταξύ των αρίστων στην εφαρμογή βέλτιστων και καινοτόμων πρακτικών, που αναδεικνύουν και κάνουν πραγματικότητα το όραμα του ΕΙΕΠ για ανάπτυξη και προώθηση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη, πολίτη, καταναλωτή, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, καθώς και η ανάπτυξη κουλτούρας εξυπηρέτησης πελατών στην Ελλάδα.

Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι, στο πλαίσιο της διεθνούς αναγνώρισης των βραβείων, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών από το 2017 είναι πιστοποιημένος φορέας κατά ISO 9001:2015 και επιτυγχάνει την αποτελεσματική διαχείριση της διοργάνωσης, μέσω της εφαρμογής και τήρησης συ­γκεκριμένων διεργασιών και διαδικασιών, ανταποκρινόμενο πλήρως στους κανόνες της επιστήμης και της τεχνολογίας.

Ποιες είναι οι κατηγορίες βράβευσης για το 2022;

Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη – Best Customer Service TrainingH Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη – Best Use of Innovation in Customer ExperienceΑξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the CustomerΚαλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυ­πηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer serviceΟμάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Team of the yearΟργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organisation of the yearΚέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Customer Call Center of the yearΚαλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη – Best use of Technology in User ExperienceΚαλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο – Best Outsourcing PartnershipΚαλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην Εμπειρία του Χρήστη – Best Mobile App in User ExperienceΚαλύτερη Διαχείριση Κρίσης – Best Crisis Management Approach

Πότε και που θα ανακοινωθούν οι μεγάλοι νικητές;

Οι μεγάλοι νικητές θα ανακοινωθούν την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σε μια τελετή όπου είστε όλοι καλεσμένοι! Μαζί θα χειροκροτήσουμε τις προσπάθειες όλων αλλά και θα επι­βραβεύσουμε όλους εκείνους που ξεχώ­ρισαν, τους καλύτερους των καλύτερων, για τη φετινή χρονιά!

Στο www.csawards.gr μπορείτε να πάρετε μια μικρή γεύση με το τι θα δούμε στις 15 Δεκεμβρίου. Το σίγουρο είναι ότι οι εκπλήξεις θα είναι πολλές και δεν θα λείπει το στοιχείο της μαγείας…
«Customer Service – Where magic happens!»

Φέτος λοιπόν, ας μη λείψει κανείς!

Keywords
Τυχαία Θέματα