Η Accenture Song εξαγοράζει το digital design & tech agency Work & Co.

Συμφωνία απόκτησης του digital design & technology agency Work & Co., το οποίο διαθέτει στο ρόστερ πελατών του τις Apple, Google, Pfizer και το PGA Tour, πραγματοποίησε η Accenture Song, το τμήμα δημιουργικών υπηρεσιών της συμβουλευτικής Accenture.

Η

εξαγορά θα βελτιώσει τη δυνατότητα της Accenture να δημιουργεί ψηφιακά προϊόντα, τα οποία θα εκτείνονται από εφαρμογές και chatbots έως πλατφόρμες e-commerce, εκτίμησε ο David Droga, Chief Executive της Accenture Song. Προσέθεσε δε ότι η Accenture, η οποία διαθέτει 25 πατέντες σχετικές με τεχνολογία generative AI, εντυπωσιάστηκε και από τη χρήση που κάνει το agency σε εργαλεία που σχετίζονται τόσο με την εργασία του απέναντι στον καταναλωτή όσο και με τις εσωτερικές του λειτουργίες.

«Τα τελευταία χρόνια, εξετάσαμε πλήθος διαφορετικών προσφορών. Οι συνομιλίες αυτές δεν προχώρησαν σε ουσιαστικό βαθμό, καθώς έμοιαζαν περισσότερο συναλλακτικές και δεν προσέφεραν προστιθέμενη αξία στο πού βρισκόμαστε και πού θέλουμε να πάμε. Η Accenture μας ταιριάζει καλύτερα εξαιτίας του μεγέθους και της τεχνογνωσίας της στους τομείς του marketing και της τεχνολογίας», σημείωσε ο Mohan Ramaswamy, Founding Partner της Work & Co.

(Πηγή: The Wall Street Journal)

Keywords
Τυχαία Θέματα