Η Apple παραμένει «most valuable» brand διεθνώς

Η Apple παραμένει για δεύτερη συνεχή χρονιά στην πρώτη θέση των «most valuable» brands διεθνώς, στη λίστα της Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands Report 2023.

Η συνολική αξία των top 100 brands παγκοσμίως ανέρχεται πλέον σε 6,9 τρισ. δολάρια, με τα brands αυτά να καταγράφουν 47% ανάπτυξη συγκριτικά με τα πριν τον Covid-19 επίπεδα (2019). Με εκτιμώμενη αξία στα 880 δισ. δολάρια, η Apple

επέδειξε ανθεκτικότητα και παρέμεινε στην 1η θέση της λίστας, με το top 3 να συμπληρώνεται από τις Google και Microsoft.

Η πρώτη δεκάδα της λίστας ολοκληρώνεται με τις Amazon, McDonald’s, Visa, Tencent, Louis Vuitton, MasterCard και Coca-Cola. Συνολικά 16 brands κατέγραψαν αυξημένο brand value στο Top 100 του report, με τις Airtel (No.76, +24%) και Pepsi (No.91, +17%) να πετυχαίνουν το μεγαλύτερο ποσοστό brand value growth σε σχέση με το 2022.

Εννέα brands επέστρεψαν στο Top 100, συμπεριλαμβανομένων των Colgate (No.95), Sony (No.99) και Pampers (No.100), ενώ είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι τη στιγμή που η βιωσιμότητα παραμένει αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα για τα brands, μόλις το 2% των most valuable global brands θεωρούνται ηγέτες στον συγκεκριμένο τομέα. Τέλος, δύο νέα κινέζικα brands εντάχθηκαν στην Top 100 κατάταξη για πρώτη φορά, τα Shein και Nongfu Spring.

Keywords
Τυχαία Θέματα