Η DOPE, global creative hub των Paradox Museums

Η DOPE αποτελεί τo νέο global creative hub των Paradox Museums, τα οποία έχουν σχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν στο κοινό τους «διασκεδαστικές, ανεπανάληπτες και σίγουρα ανατρεπτικές εμπειρίες με τα instagrammable εκθέματά τους».

Έτσι η DOPE, ως global creative hub,

εμπνέεται από την παράδοξη φύση τους και αναλαμβάνει να ενισχύσει την digital παρουσία των Paradox Museums παγκοσμίως. Προχωρώντας, αρχικά, σε μια νέα digital στρατηγική επικοινωνίας έχουν ήδη μπει οι βάσεις για τη στοχευμένη μηνιαία επικοινωνία των μουσείων.

H δημιουργία περιεχομένου για τις social media πλατφόρμες Instagram, LinkedIn, Facebook και TikTok αλλά και την Google, έρχεται να εμπλουτίσει στρατηγικά το content όλων των μουσείων ανάλογα με τη δυναμική και το ύφος κάθε πλατφόρμας.

Παράλληλα, το πλαίσιο της συνεργασίας διευρύνεται με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση concepts για τις global καμπάνιες των Μουσείων, τα οποία αριθμούν σε εννέα σημεία σε όλον τον κόσμο, από το Όσλο και τη Λεμεσό έως το Las Vegas και το Miami. Συνεπώς, DOPE και Paradox Museums βρίσκουν τους πρώτους μήνες συνεργασίας να ολοκληρώνονται με digital καμπάνιες, όπως για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και την επικείμενη Spring Campaign.

Keywords
Τυχαία Θέματα
DOPE,Paradox Museums