Η Google εισάγει το conversational AI στο Search Ads

Μια conversational εμπειρία στο Google Ads, ενισχυμένη από το μοντέλο Gemini AI, η οποία μπορεί να «τρέξει» παντού, από mobile συσκευές έως servers σε data centers, παρουσίασε η Google. Η conversational εμπειρία δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζομένους να παράγουν σχετικό διαφημιστικό περιεχόμενο,

όπως creative και keywords, από το URL ενός website.

Το εργαλείο, το οποίο ανακοινώθηκε αρχικά τον Μάιο, κατά τη διάρκεια του Google Marketing Live event της εταιρείας, αναπτύσσεται τώρα ως beta project και είναι διαθέσιμο σε αγγλόφωνους διαφημιζομένους σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο. Εξάλλου, η διάθεσή του παγκοσμίως σε όλους τους αγγλόφωνους διαφημιζομένους θα ξεκινήσει τις επόμενες εβδομάδες.

Στα αρχικά στάδια δοκιμών του εργαλείου, οι διαφημιζόμενοι κατάφεραν, σύμφωνα με την ίδια την Google, να χτίσουν υψηλής ποιότητας search καμπάνιες με λιγότερη προσπάθεια, αυξάνοντας τους βαθμούς ad-strength, οι οποίοι μετρούν το relevance, την ποιότητα και το diversity του ad copy. Η νέα εμπειρία θα μπορούσε να προτείνει εικόνες προσαρμοσμένες στη συγκεκριμένη καμπάνια, χρησιμοποιώντας genAI και εικόνες από landing page της εταιρείας.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα