Η IPG Mediabrands λανσάρει retail media λύση

Η IPG Mediabrands παρουσίασε το Unified Retail Media Solution, ένα αποκλειστικό επιχειρηματικό unit που θα επιτρέψει στις επωνυμίες να διαχειρίζονται έξυπνα την απόδοση της επένδυσής τους, απρόσκοπτα σε όλα τα δίκτυα retail media, ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα κανάλια διαφήμισης.

Σύμφωνα

με μελέτη της Association of National Advertisers για το 2023, το 82% των CMOs θεωρούν την έλλειψη τυποποίησης στις πλατφόρμες (retail media) «πρόκληση» ή «μεγάλη πρόκληση». Η δεύτερη πιο σημαντική πρόκληση, που αναφέρθηκε από το 68% των ερωτηθέντων, είναι η προσέγγιση «walled garden» των λιανοπωλητών.

Για να βοηθήσει τα brands να πλοηγηθούν σε αυτό το δημοφιλές διαφημιστικό μέσο, το IPG Mediabrands Unified Retail Media Solution θα παρέχει διαφάνεια και εμπιστοσύνη στον συνήθως κλειστό κόσμο των retail media σε μια εποχή που η δαπάνη των brands στο συγκεκριμένο μέσο αυξάνεται ραγδαία.

Η λύση τροφοδοτείται από πλατφόρμα που λειτουργεί σύμφωνα με τέσσερις αρχές: Unified Audience, Unified Measurement, Unified Optimization και Unified Intelligence, δίνοντας στα brands ολιστική εικόνα της απόδοσής τους.

(Πηγή: businesswire.com)

Keywords
Τυχαία Θέματα