Η Ikea παρουσίασε σε εκδήλωση το νέο εταιρικό της αφήγημα

Η Ikea, εταιρεία του oμίλου Fourlis, παρουσίασε το νέο της positioning σε ειδική εκδήλωση την Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου στο Anassa City Events.

Σε μια «γιορτή της δημιουργίας», οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για το «Μανιφέστο» της Ikea και τη νέα

της υπόσχεση «Μαζί, δημιουργούμε νέες δυνατότητες», αλλά κυρίως να εμπνευστούν για να συνεχίσουν να δημιουργούν σε κάθε πτυχή της δικής τους καθημερινής ζωής.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Άντα Γιαννεσκή, Communications Director, Ikea, άνοιξε τη συζήτηση με μια αναφορά στις καινοτόμες ιδέες Ikea που άλλαξαν τον χώρο της επίπλωσης και της διακόσμησης: «Η Ikea δημιούργησε ένα νέο μοντέλο στον χώρο της επίπλωσης με τις επίπεδες συσκευασίες, το κλειδί allen και τη συναρμολόγηση των επίπλων, που γρήγορα έγιναν σύμβολο συνδημιουργίας και χαράς, για να δώσει λύσεις και να εμπνεύσει τον κόσμο να δημιουργήσει μία καλύτερη καθημερινή ζωή. Σήμερα συνεχίζουμε να δημιουργούμε και να προσφέρουμε συνεχώς νέες δυνατότητες μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας».

Στη συνέχεια, η Χριστίνα Καράμπελα, Κοινωνιολόγος, Διευθ. Σύμβουλος qed social and market research, Πρόεδρος Action Aid Ελλάς και Συγγραφέας, ανέλυσε τι είναι δημιουργία και ποια είναι η εκδοχή της Ikea για τη δημιουργικότητα.

Οι ομάδες των Range & Sales, Ikea Food, Communication & Interior Design και Marketing τμημάτων πήραν τη σκυτάλη και μίλησαν από τη δική τους σκοπιά για τον ρόλο της δημιουργίας στο κάθε τμήμα, για τα προϊόντα, την επικοινωνία, την εσωτερική διακόσμηση και την εστίαση. Η εκδήλωση πιστοποιήθηκε ως Ανθρακικά Ουδέτερη καθώς υπολογίσθηκε και αντισταθμίστηκε το σύνολο των εκπομπών των αερίων της, από την Green Evolution.

Keywords
Τυχαία Θέματα