Η Jysk διοργάνωσε, πρώτη φορά στην Ελλάδα, Β2Β εκδήλωση
Με αφορμή τα εγκαίνια της ανακαίνισης του καταστήματος του Αλίμου, το τμήμα Β2Β της Jysk, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, πραγματοποίησε εκδήλωση που απευθυνόταν αποκλειστικά σε επαγγελματίες πελάτες.
Στις 31 Ιανουαρίου, το κατάστημα του Αλίμου άνοιξε τις πόρτες του από τις 17:00 έως και τις 21:00 και υποδέχτηκε αποκλειστικά εταιρικούς πελάτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους και να επωφεληθούν από τις εκπτωτικές τιμές των εγκαινίων με την καθοδήγηση των ειδικών του τμήματος
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με τη ζωντανή επίδειξη των προϊόντων ύπνου από τους sleep experts της εταιρείας. Όπως δήλωσε ο Θέμης Κάτσης, Διευθυντής του B2B τμήματος: «Η προσωπική επαφή με τους πελάτες ενισχύει το όραμα του τμήματός μας για την παροχή άριστων υπηρεσιών εξυπηρέτησης. Σκοπός μας είναι να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των πελατών μας και να προσφέρουμε συνεχή και συνεπή καθοδήγηση». Η εκδήλωση ήταν η πρώτη από μια σειρά παρόμοιων exclusive events που το τμήμα Β2Β έχει στα πλάνα του για το 2024.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- ΕΝΦΙΑ – Πληθαίνουν οι φωνές: Και η ΠΟΜΙΔΑ λέει «όχι» στις εξαιρέσεις από την έκπτωση 10%
- Πληθαίνουν τα «μαύρα» στη Γερμανία
- Μέσω του Gov.gr οι αιτήσεις για το Πρόγραμμα «Σπίτι μου» της ΔΥΠΑ
- Επίσημη πρόσκληση του ΥΠΑΑΤ προς τους αγρότες για συνάντηση και διάλογο
- Χωρίς ταξί η Αθήνα 27 – 28 Φεβρουαρίου, 48ωρη απεργία από το ΣΑΤΑ
- The Moscow city continues to introduce biometric fare payment in public transport
- TITAN achieves top ‘A’ CDP score for climate leadership
- Νέοι κανόνες στην ΕΕ για άμεσες μεταφορές χρημάτων μέσα σε δέκα δευτερόλεπτα χωρίς αλλαγές στις χρεώσεις
- Η Δράμα θυμήθηκε τον Παύλο, τον μακαριστό μητροπολίτη της, το «λιοντάρι του Πόντου»
- Περισσότερες ευκαιρίες για τις γυναίκες πρόσφυγες μέσω EQUALL της Τράπεζας Πειραιώς
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Κοπή βασιλόπιτας 2024 από το ΙΠΕ
- Η Hatzi Filax Group για το Pet City Academy
- Το Expedia Group, πρώτος Global Advertising Partner του Netflix
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για SDGs από το UN Global Compact Network Greece
- Βραβευμένη «Μουρμούρα» για Alpha και BGM OMD στα Ermis Awards
- KPMG: Ανθίζει η ελληνική αγορά προσωπικών ειδών πολυτελείας
- Ο όμιλος Motor Oil στηρίζει τους πρωταθλητές Α. Χρήστου και Δ. Μάρκο
- Τα νέα ASX και Colt παρουσίασαν οι όμιλος Σαρακάκη και Mitsubishi Motors
- Αύξηση 11% στην τιμή των TV ads του φετινού Super Bowl
- Αναγνωρίστηκε η υποστήριξη της Eurobank στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Jysk διοργάνωσε, πρώτη φορά στην Ελλάδα, Β2Β εκδήλωση
- Το ArGOODaki των Goody’s Burger House στήριξε το Library4All
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για SDGs από το UN Global Compact Network Greece
- Ο όμιλος Motor Oil στηρίζει τους πρωταθλητές Α. Χρήστου και Δ. Μάρκο
- Η Hatzi Filax Group για το Pet City Academy
- Η DS Smith σχεδιάζει για τον όμιλο Bosch Home Comfort Group
- Αναγνωρίστηκε η υποστήριξη της Eurobank στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις
- Τα νέα ASX και Colt παρουσίασαν οι όμιλος Σαρακάκη και Mitsubishi Motors
- Αύξηση 11% στην τιμή των TV ads του φετινού Super Bowl
- Νέος Διευθύνων Σύμβουλος στο Hyundai Motor Europe Technical Center
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Brown Hotels announce franchise agreement with Hilton
- Γήπεδα: 21 ερωτήσεις & απαντήσεις για την είσοδο με το Gov.gr Wallet
- Χρ. Στυλιανίδης: Η ελληνική ναυτιλία πρέπει να παραμείνει πρωταγωνίστρια σε όλο τον κόσμο
- ΔΥΠΑ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η πρώτη διαδικτυακή ευρωπαϊκή "Ημέρα Καριέρας""
- GEK TERNA: ‘Green’ energy autonomy in large transport infrastructure
- Μειώθηκαν κατά 8,7% οι ελληνικές εξαγωγές το 2023. Αντέχουν στους διεθνείς κραδασμούς, σχολιάζει ο ΠΣΕ
- TITAN achieves top ‘A’ CDP score for climate leadership
- Έρευνα McKinsey & Company: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να δώσει ώθηση 2,5% στο ΑΕΠ έως το 2030
- Ημέρα Καριέρας Τουρισμού: Πάνω από 1.000 βιογραφικά έλαβαν 200 επιχειρήσεις